نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیروزی شهرخودرو در کوران کرونا

  • کد خبر: ۱۸۷۰۵
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
پیروزی شهرخودرو در کوران کرونا
دهمین پیروزی شهرخودرو در حالی به دست آمد که این برد خانگی تماشاگر نداشت.
حمید معصومیان - دهمین پیروزی تیم فوتبال شهرخودرو در حالی دیروز در بیستمین بازی این تیم در لیگ برتر به دست آمد که همه‌چیز در ورزشگاه امام رضا (ع) تحت‌تأثیر کرونا بود. در هفته‌ای که این بیماری جهانی لیگ برتر فوتبال را هم مثل همه رویداد‌های دیگر کشور تحت‌تأثیر خود قرار داده بود، شهرخودرو در ورزشگاه خالی از تماشاگر تیم سخت‌کوش مسجدسلیمان را ۲ بر ۱ شکست داد تا بعد از ۲ شکست در آسیا بازگشت شیرینی به لیگ برتر فوتبال داشته باشد. شاگردان مجتبی سرآسیایی این پیروزی را در شرایطی به دست آوردند که در همان ابتدای بازی (دقیقه ۴) از حریف خوزستانی خود که پیش از این بازی فقط ۲ باخت در لیگ داشت، عقب افتادند، اما در ادامه با ۲ شوت تماشایی از امین قاسمی‌نژاد و حسین مرادمند که یکی در ابتدای نیمه دوم و دیگری در وقت‌های اضافه بازی زده شد، ۳ امتیاز مهم این بازی خانگی را به حساب خود واریز کردند.

۶ امتیاز، هدیه مرادمند
مدافع تیم شهرخودرو با گل‌زنی در دقایق پایانی بازی، یک‌بار دیگر این تیم را در یک دیدار مهم برنده کرد. مرادمند که بی‌تردید یکی از آماده‌ترین بازیکنان شهرخودرو در لیگ امسال است، در دقیقه ۹۵ با یک شوت سرکش دروازه نفتی‌ها را فروریخت تا سند ۳ امتیاز این بازی را امضا کند. در این بازی نفتی‌ها خیلی زود دروازه میزبان را باز کردند و تیم شهرخودرو را پس از ۲ شکست متوالی آسیایی زیر فشار قرار دادند، اما مشهدی‌ها در نیمه دوم با تسلط بر بازی توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. بازیکن شماره ۴ شهرخودرو که معمولا روی ارسال‌های بلند اثرگذار ظاهر می‌شود، این‌بار بدون ضربه سر تیمش را به گل رساند. مرادمند در بازی مقابل پیکان هم با گل دقیقه ۹۵ خود باعث برد شهرخودرو شده بود و با گلی که دیروز به ثمر رساند، حالا ۶ امتیاز را در این فصل برای تیمش به ارمغان آورده است که برای یک مدافع آخر آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. مرادمند در طول بازی هم عملکرد خوبی داشت و با ۹۸درصد دقت پاس و برنده شدن در ۷نبرد روز خوبی را سپری کرد.

آمار صددرصدی سرآسیایی در مشهد
نفت مسجدسلیمان دومین تیمی بود که از زمان روی کار آمدن سرآسیایی در مشهد به میدان رفت و با مغلوب شدن این تیم حالا سرمربی جوان شهرخودرو به آمار صددرصدی برد در خانه دست یافته است. او در مجموع ۴ بار سرمربی شهرخودرو در لیگ برتر بوده که ماحصل آن ۲ برد خانگی و یک تساوی و یک باخت خارج از خانه است. تیم سرآسیایی یک تساوی خارج از خانه با شاهین شهرداری بوشهر و یک باخت در اهواز به فولاد خوزستان داشته، اما در مشهد هر ۲ بازی خود برابر تیم‌های ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان را برده است تا از این نظر صاحب رکورد شود. این در حالی است که سرآسیایی در این مدت ۴ بازی هم هدایت این تیم را در آسیا بر عهده داشته است که بعد از گذشتن از سد ۲ تیم بحرینی و قطری در پلی‌آف لیگ قهرمانان، در دور مقدماتی این مسابقات ۲ بازی را به پاختاکور و الهلال واگذار کرده است.

سرآسیایی: هجمه روی ما بابت چه چیزی است؟
سرمربی شهر خودرو از آنچه به‌عنوان هجمه برخی‌ها به تیمش نام برد، انتقاد کرد. مجتبی سرآسیایی پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری این دیدار با اشاره به نتایج تیمش در آسیا، گفت: کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بتوانیم با آن شرایط و با برگزاری ۲بازی خارج از خانه متوالی و سخت، از پلی‌آف سربلند خارج شویم، اما در نهایت کار غیرممکن را ممکن کردیم. به مرحله گروهی رسیدیم و باز هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که به نتایج خوبی دست یابیم. به من گفتند هجمه‌ها زیاد شده است، متعجب شدم، هجمه بابت چه چیزی؟ باخت برابر الهلال؟ باخت برابر پاختاکور؟ ما باید توقعی منطقی داشته باشیم. ما در چه شرایطی پلی‌آف را پشت سر گذاشتیم؟ آیا صعود به مرحله گروهی در شرایطی که از میزبانی محروم شدیم، آسان بود؟ لطفا بازی با پاختاکور را دوباره ببینید. روی یک غفلت گل خوردیم، اما در ادامه ۲گل آفساید هم خوردیم و بازی را باختیم.
 
سرمربی شهرخودرو درباره بازی با نفت مسجدسلیمان هم گفت: بازی سختی بود. یک روز سخت را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم فوتبال خوبی ارائه کردند. بابت تلاش تا لحظه آخر از آن‌ها ممنونم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و تا آخرین ثانیه مسابقه جنگیدیم. به ۲گل رسیدیم، اما می‌شد به گل‌های بیشتری هم برسیم. به تارتار تبریک می‌گویم، زیرا تیم خوبی بسته است، اما ما امروز شایسته پیروزی بودیم. باید در کنار خسته‌نباشید به تمام بازیکنانم، به سیف‌اللهی که برای تیم همه تلاشش را کرد، خسته‌نباشید بگویم. تعویض میلاد سرلک هم فقط به دلیل تغییر تاکتیک بود.
 
وی ادامه داد: ترکیب دلخواه ما شاید این باشد، اما از بازیکنانی که روی نیمکت هستند، قطعا استفاده می‌کنیم. برنامه بازی‌ها به‌شدت فشرده و حساس است و هرکدام حکم یک فینال را دارد. غیبت هواداران اتفاق تلخی بود، اما با توجه به اینکه جان و سلامتی هواداران در خطر است، تمکین کردیم. کاش لذت این برد را در کنار آنان می‌چشیدیم. ان‌شاءا... در بازی‌های آینده بتوانیم از حضور هواداران بهره ببریم. باید مساوات برای همه تیم‌ها برقرار باشد. اگر امروز ما در مسابقه خانگی از حضور هواداران محروم شدیم، توقع کوچکمان این است که برای دیدار‌های آینده برای سایر تیم‌ها هم به همین شکل باشد. از روزی که کار خود را در قالب کادر فنی آغاز کردیم، با اتفاقات عجیب و غریبی روبه‌رو شدیم. بعد از بازی خارج از خانه با شاهین، هر ۴روز بازی خارج از خانه به‌صورت فشرده برگزار کردیم و باید از حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، تشکر کنم که باوجود وضعیت کشور، شرایط بسیار مناسبی را برای رفت‌وآمد ما فراهم کرد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->