مروری بر سوگ‌سروده‌های عاشورا در بستر زمان فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان تعطیلی سینما‌های خراسان رضوی و مشهد از ۲۴ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۳ لباس و گریم متفاوت الناز شاکردوست در نقش مشهورترین زن شاهنامه رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن برای اسکار ۲۰۲۵ ویژه‌برنامه رادیویی «مثل آب» برای حضرت عباس (ع) + زمان پخش امین زندگانی با تله‌تئاتر «کاتب اعظم» در تلویزیون + زمان پخش بخشی نگری و خودمحوری دستگاهی، مانع توسعه هنر عاشورایی افشاگری پس از واقعه | نگاهی به فیلم «شور عاشقی» در مختصات سینمای دینی ایران اعجاز ایجاز (بخش سوم) نگاهی به دشواری‌های سرودن و نوشتن برای کودک و نوجوان با موضوع عاشورا واکنش مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی به ممنوع‌التصویری باران کوثری جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار» رسید آغاز فرایند ارسال آثار برای جوایز اسکار ۲۰۲۵ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ عطر «گلاب اشک»؛ گزارشی از برگزاری کارگاه‌های هنری ویژه محرم ۱۴۰۳ در نگارخانه رضوان گفت‌‌گو با «رضا ایرانمنش» بعد ترخیص از بیمارستان | همچنان عاشق بازیگری‌ام انتشار فراخوان بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان
سرخط خبرها

افتتاحیه ۶۳ میلیون دلاری «زیر نور»، ساخته جدید ژانگ ییمو

  • کد خبر: ۱۸۶۸۵۷
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
افتتاحیه ۶۳ میلیون دلاری «زیر نور»، ساخته جدید ژانگ ییمو
«زیر نور» ساخته جدید ژانگ ییمو با افتتاحیه ۶۳ میلیون دلاری، برنده قطعی رقابت تعطیلات نیمه پاییز در سینما‌های چین شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ژانگ ییمو با دومین بلاک باستر خود در یک سال، سال ۲۰۲۳ را به موفقیتی فراموش نشدنی برای خود بدل کرده است. وی با فیلم قبلی‌اش «رودخانه سرخ» فروشی ۶۷۳ میلیون دلاری را در سال نوی چینی تجربه کرده بود و به پرفروش‌ترین فیلم امسال و ششمین فروش بزرگ سینما‌های این کشور در همه تاریخ بدل شد.

درام جنایی «زیر نور» بیست و ششمین فیلم بلند این کارگردان برجسته ۷۳ ساله نیز در ۴ روز گذشته در جشنواره نیمه پاییز چین در صدر فروش گیشه‌ها قرار گرفت و فروشی ۶۲.۶ میلیون دلاری را ثبت کرد. پیش‌بینی شده این فیلم بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار بفروشد و ژانگ را به تنها فیلمسازی بدل کند که حدود یک میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ بلیت فروخته است. از این رو به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ را باید سال ژانگ ییمو نامید.

با این حال، آخر هفته‌ای که به عنوان جشنواره نیمه پاییز شناخته می‌شود، بی رقابتی پرشور پیش نرفت و دنباله کمدی «پرونده‌های سابق ۴: طرح ازدواج» ساخته یوشینگ تیان محصولی از کمپانی برادران هوآیی میدیا با ۵۴.۳ میلیون دلار جایگاه دوم را در جلب مردم به سینما‌ها به دست آورد و فیلم حماسی تبلیغاتی از جنگ کره با عنوان «داوطلبان: به سوی جنگ» چن کایگه هم ۳۴.۷ میلیون دلار دیگر فروخت.

«اوپنهایمر» هم هنوز در سینما‌های چین- اگرچه در رده‌های پایین جدول فروش- در حال اکران است و پس از حدود ۳۴ روز مجموع فروشش به ۶۳.۷ میلیون دلار رسیده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->