ویدئو | منصور ضابطیان در «آپارات» میزبان ستارگان دوران مدرن می‌شود ویدئو | بخش هایی از گفتگوی جنجالی محمدحسین مهدویان با هوشنگ گلمکانی حادثه در تنکابن | یادی از مرحوم منوچهر حامدی خراسانی، بازیگر سینما و تلویزیون تمدید مهلت ارسال اثر به نوزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به نام مادر | مروری بر مشهورترین مادر‌های سینمای پس از انقلاب اسلامی بومیان جزیره سی پی یو آموزش داستان نویسی | شکل مولکول‌های جهان (بخش اول) همه چیز درباره فیلم گلادیاتور ۲ + بازیگران و خلاصه داستان نقش‌آفرینی کیانو ریوز و جیم کری در یک فیلم کارگردان فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای ردپا: پیام انسانی، رمز موفقیت در جشنواره‌های جهانی است اسکار سینمای اسپانیا نامزدهای خود را معرفی کرد برج میلاد، کاخ چهل و سومین جشنواره فیلم فجر شد آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (٢ دی ١۴٠٣) استوری رضا کیانیان در واکنش به بستری‌شدن محمدعلی موحد و آلودگی هوا + عکس صوت | دانلود آهنگ جدید بهرام پاییز با نام مادر + متن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
سرخط خبرها

افتتاحیه ۶۳ میلیون دلاری «زیر نور»، ساخته جدید ژانگ ییمو

  • کد خبر: ۱۸۶۸۵۷
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
افتتاحیه ۶۳ میلیون دلاری «زیر نور»، ساخته جدید ژانگ ییمو
«زیر نور» ساخته جدید ژانگ ییمو با افتتاحیه ۶۳ میلیون دلاری، برنده قطعی رقابت تعطیلات نیمه پاییز در سینما‌های چین شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ژانگ ییمو با دومین بلاک باستر خود در یک سال، سال ۲۰۲۳ را به موفقیتی فراموش نشدنی برای خود بدل کرده است. وی با فیلم قبلی‌اش «رودخانه سرخ» فروشی ۶۷۳ میلیون دلاری را در سال نوی چینی تجربه کرده بود و به پرفروش‌ترین فیلم امسال و ششمین فروش بزرگ سینما‌های این کشور در همه تاریخ بدل شد.

درام جنایی «زیر نور» بیست و ششمین فیلم بلند این کارگردان برجسته ۷۳ ساله نیز در ۴ روز گذشته در جشنواره نیمه پاییز چین در صدر فروش گیشه‌ها قرار گرفت و فروشی ۶۲.۶ میلیون دلاری را ثبت کرد. پیش‌بینی شده این فیلم بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار بفروشد و ژانگ را به تنها فیلمسازی بدل کند که حدود یک میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ بلیت فروخته است. از این رو به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ را باید سال ژانگ ییمو نامید.

با این حال، آخر هفته‌ای که به عنوان جشنواره نیمه پاییز شناخته می‌شود، بی رقابتی پرشور پیش نرفت و دنباله کمدی «پرونده‌های سابق ۴: طرح ازدواج» ساخته یوشینگ تیان محصولی از کمپانی برادران هوآیی میدیا با ۵۴.۳ میلیون دلار جایگاه دوم را در جلب مردم به سینما‌ها به دست آورد و فیلم حماسی تبلیغاتی از جنگ کره با عنوان «داوطلبان: به سوی جنگ» چن کایگه هم ۳۴.۷ میلیون دلار دیگر فروخت.

«اوپنهایمر» هم هنوز در سینما‌های چین- اگرچه در رده‌های پایین جدول فروش- در حال اکران است و پس از حدود ۳۴ روز مجموع فروشش به ۶۳.۷ میلیون دلار رسیده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->