ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

صهیونیست‌ها از جنوب لبنان مورد حمله راکتی قرار گرفتند | ارتش اسرائیل: شهرک‌نشینان فورا به پناهگاه بروند

  • کد خبر: ۱۸۸۲۵۵
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
صهیونیست‌ها از جنوب لبنان مورد حمله راکتی قرار گرفتند | ارتش اسرائیل: شهرک‌نشینان فورا به پناهگاه بروند
منابع خبری از حملات راکتی جدید از جنوب لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز درحالی که تنش در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی آغاز شده و همچنان ادامه دارد، رسانه‌های لبنانی از شلیک چند موشک از سمت لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مرزی در شمال فلسطین اشغالی خواسته تا به پناهگاه‌ها بروند.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل اعلام کرده که تعدادی راکت ضد تانک از لبنان به سمت یک موضع نظامی اسرائیل در مرز‌ها شلیک شده است.

رسانه‌های صهیونیستی از شلیک ۹ راکت از لبنان به اراضی فلسطین اشغالی خبر دادند.

گزارش شده که پایگاه الضهیره رژیم اسرائیل در جنوب لبنان هدف دو حمله راکتی قرار گرفته است.

شبکه المنار در این زمینه گزارش داد که شماری موشک ضد تانک به یک موضع نظامی رژیم اشغالگر در منطقه «آفیفیم» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده و اطلاعات حاکی از زخمی شدن چند نفر در این حمله موشکی است.

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت نیز گزارش داد که ارتش اسرائیل در حال بررسی احتمال ورود چند فرد مسلح به منطقه شمال (فلسطین اشغالی) در راس‌الناقوره است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->