واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

واکنش فاطمه حمامی به حاشیه‌های بغل‌شدنش توسط رونالدو؛ آدم زنده وکیل و وصی نمی‌خواهد + عکس

  • کد خبر: ۱۸۸۶۶۹
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
واکنش فاطمه حمامی به حاشیه‌های بغل‌شدنش توسط رونالدو؛ آدم زنده وکیل و وصی نمی‌خواهد + عکس
نقاش هنرمند ایرانی به اخباری که درخصوص شکایت از رونالدو مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته مارکا از صدورحکم ۹۹ضربه شلاق برای رونالدو خبر داد. ماجرا از این قرار است که وکلای ایرانی از کریستیانو رونالدو به دلیل در آغوش گرفتن فاطمه حمامی شکایت کردند. حالا رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که ظاهرا دستگاه قضایی ایران باید دفعه بعدی که کریستیانو رونالدو پایش را در ایران می‌گذارد او را با ۹۹ ضربه شلاق مجازات کند، هرچند اگر اقدامات او قابل مجازات نباشد یا او اظهار پشیمانی کند این حکم توسط قاضی قابل بخشش است.


حالا فاطمه حمامی هنرمندی که این روز‌ها با بی‌مهری برخی افراد سودجو مواجه شده است، با انتشار یک پست در اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

واکنش فاطمه حمامی به حاشیه‌های بغل‌شدنش توسط رونالدو؛ آدم زنده وکیل و وصی نمی‌خواهد + عکس

با عرض سلام و احترام خدمت همه مخاطبین و تمامی رسانه‌های عزیز داخلی و خارجی.
متاسفانه مدتی است که افرادی بدون هیچ دلیلی حواشی بسیاری ایجاد کردند که چرا کریستیانو رونالدو من را بغل کرده و به دنبال شکایت سرخورد از این شخصیت ورزشی محبوب جهان هستند. باید به عرضتان برسانم من و خانواده‌ام هیچ‌گونه ناراحتی و شکایتی نسبت به این موضوع نداشته و نداریم و رونالدو با حس انسان‌دوستانه و صمیمیت و برادرانه من را بغل کرده و این نشانه محبت و شرافت و انسانیت اوست. من از طریق همین صفحه رسمی خودم تمام اخبار مربوط به شکایت از رونالدو را کاملا رد و تکذیب می‌کنم و از صمیم قلبم رونالدو را دوست دارم و برایش از خدا بهترین‌ها را می‌خواهم. نیت و ذاتش پاک است و از خدا هم ممنونم که آرزوی من را برآورده کرد.
لطفا کشور ایران را به خاطر حواشی بیخود و نامربوط زیر سؤال نبرید.
آدم عاقل وکیل و وصی نمی‌خواهد. شما اگر دلسوز من بودید این سال‌ها کجا بودید که یک ورزشکار باشرافت و خیّر منو از روی مهر و محبتش بغل کرده و شما بهتان برخورده است. شما اگر غیرت داشتی به جای اینکه نظر من و خانواده من را بپرسی پیگیر شکایتی نمی‌شدی که باعث رنجش من هم بشوی. خدا ازتون نگذرد که هم من را ناراحت کردید هم آبروی رونالدو را می‌برید.
«امیدوار بود آدمی به خیر کسان
مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->