بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

وعده رییس هیات دوچرخه‌سواری برای سقف پیست ثامن‌الائمه

  • کد خبر: ۱۸۹۲۲۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
وعده رییس هیات دوچرخه‌سواری برای سقف پیست ثامن‌الائمه
رییس هیات دوچرخه‌سواری ابراز امیدواری کرد که پیست مجموعه ثامن‌الائمه مشهد مسقف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری در نشست خبری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان اظهار کرد: این مسابقات سالی یک بار و به صورت تک مرحله‌ای در یک شهر است.  
وی افزود: مشهد پس از ۲ میزبانی قبلی که در سال جاری از رشته دوچرخه‌سواری داشته، شامل لیگ کوهستان و المپیاد، در مسابقات پیشکسوتان هم میزبان خواهد بود. خوشبختانه فدراسیون از عملکرد مشهد در میزبانی‌ها رضایت داشته‌است.
طهوریان گفت: امیدواریم میزبانی خوبی از مسابقات پیشکسوتان داشته‌باشیم. ۲۸ مهرماه، پذیرش خواهیم‌داشت و دوچرخه‌سواران از ۱۷ عصر وارد مشهد خواهند شد. در زائرسرای رضوی دوچرخه‌سواران اسکان می‌یابند و شنبه به صورت تایم تریل انفرادی و یکشنبه به صورت استقامت در ۷ گروه سنی برگزار خواهد شد. تلاش می‌کنیم به محض اتمام مسابقات آخرین گروه سنی، مدال‌ها و جوایز را تقدیم کنیم و به نوعی فصل مسابقات ۱۴۰۲ قهرمانی کشور، با این مسابقه در فدراسیون به پایان خواهدرسید.
وی افزود: چند هفته دیگر مسابقات لیگ ادامه می‌یابد و در آبان ماه پرونده رقابت‌ها بسته می‌شود.  


رییس هیات دوچرخه‌سواری استان گفت: به خاطر شرایط مالی، حال ورزش استان خوب نیست. فوتبال ما حذف شده و چراغ ما یک والیبال است. فرش‌آرا هم اگر در فوتسال نباشد، چراغ این رشته پراستعداد هم خاموش می‌شود. پیشانی و دست مجموعه‌های اقتصادی حامی ورزش را می‌بوسیم چراکه تعهد اجتماعی خود به نسل جوان را پای کار می‌آورند.
وی افزود: ورزش‌هایی که شبکه ندارند، با عشق و علاقه پای کار می‌آیند. باید سعی شود دیگران را هم پای کار بیاوریم تا تشویق شوند. ورزشکاران خوبی در رشته‌های مختلف داشتیم، اما متاسفانه در خیلی از رشته‌ها دیگر خبری از قهرمانی‌های خراسان و مشهد نیست. اگر امروز به ورزش کمک نکنیم، فردا باید آسیب‌های کف اجتماع را حل کنیم.
طهوریان در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان این دور از مسابقات گفت: از ۳۵ به بالا رده‌های سنی مسابقات شروع می‌شود و به صورت تقریبی هر رده شامل ۴ سال است، برای مثال رده اول ۳۵ تا ۳۹ است و به همین ترتیب تا بخش ۷۰ سال به بالا پیش می‌رود.
وی درخصوص تعداد شرکت کنندگان در این دور از مسابقات افزود: همه استان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و تا فردا شب هم ثبت نام‌ها ادامه می‌یابد. تعداد نهایی را به همین دلیل نمیتوانیم اعلام کنیم، در سایر مسابقات، فدراسیون نهایتا اجازه حضور ۴، ۵ بازیکن را می‌دهد، اما اینجا به این شکل نیست و پیش‌بینی می‌کنیم که احتمالا بیش از ۲۰۰ دوچرخه‌سوار شرکت کنند.
رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این مسابقات حتی از نظر هویت‌سازی هم فرصت خوبی برای علاقه‌مندان ورزشی است و تاریخ دوچرخه‌سواری ایران به مشهد می‌آید. کتاب خاطرات پیشکسوتان دوچرخه‌سواری در ماه‌های آینده تهیه خواهد شد.
طهوریان گفت: مسابقات قهرمانی کشور، ارزشش بر اساس مدال و عنوانش است. مثل مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ نیست که بحث جایزه مالی در آن برجسته باشد. بر اساس مدال‌ها و امتیازات تیمی که هر استان به دست می‌آورد، ۳ استان برتر هم در نهایت انتخاب می‌شوند.
وی افزود: سعی شده هدیه‌ای در نظر گرفته شود و با وجود اینکه وجه ریالی در این مسابقات خیلی موضوعیت ندارد، باز هم با همکاری فرانگران دوچرخه‌سواران قهرمان دست خالی از مشهد نروند.
طهوریان در بخش دیگری از سخنانش گفت: امیدواریم با شهرداری به توافق برسیم‌تا در نهایت پیست ثامن را مسقف کنیم، چون به خاطر وضعیت جوی منطقه دشت شاندیز امکان استفاده در شرایط فعلی از این پیست وجود ندارد و دوچرخه‌سواران ۶ ماه از سال، آن هم صبح‌ها می‌توانند از این پیست استفاده کنند.
وی افزود: در بوستان خورشید مشهد، پیست کراس کانتری با ۴  کیلومتر حتی از چیتگر تهران با متراژ ۲.۵ کیلومتری طولانی‌تر است که باید از نظر کیفی هم این پیست را بهبود ببخشیم. همچنین یک رینگ ۸ کیلومتری به عرض ۳ متر آسفالت شده و علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری در کوه، می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->