واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است
سرخط خبرها

پوتین خطاب به بایدن: احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرید

  • کد خبر: ۱۸۹۴۴۷
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
پوتین خطاب به بایدن: احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه در واکنش به اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که آمریکا باید احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرد و توانایی مصالحه را داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، پوتین در واکنش به اظهارات اخیر جو بایدن که گفته بود «باید ولادیمیر پوتین را زمین زد» گفت: آن‌ها باید احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرند. در این صورت دیگر لازم نیست که کسی سرکوب شود.

وی ادامه داد: تمایل مداوم برای سرکوب دیگران منجر به بروز مشکلات می‌شود. نمایندگان آمریکا حین رویداد‌های تشریفاتی لبخند می‌زنند و دست به شانه دیگران می‌کشند، اما در واقع احترام آن‌ها برای مردم و کشور‌ها در منافع‌شان نفهته است.

پوتین در بخشی دیگری از سخنانش گفت: من باور دارم که بایدن با توجه به مدت زمانی که در رده‌های بالای قدرت بوده، یکی از کارکشته‌ترین سیاست‌مداران جهان است. او مدت‌هاست که در جهان سیاست قرار دارد. یک شخص کارکشته می‌داند که چه وظایفی را برای خودش تعیین کند. اگر آن‌ها هیچ کار دیگری جز برقراری روابط با روسیه ندارند، آنوقت این چندان هم بد نیست.

پوتین در انتها با اشاره به اینکه نمی‌توان منافع روسیه را سرکوب کرد، گفت که باید به روس‌ها احترام گذاشته شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->