توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده مشهد | اختصاص ۱۰۰ واحد رایگان در زائرشهر رضوی نقاره حاجت‌ها یادی از آیت ا... محمدتقی بهجت| رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند حق همسایگی امام مهربان زندگی باشکوه با مهندسی معرفتی امام رضا (ع) خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند تاریخچه لوله کشی آب در مسجد جامع گوهرشاد| باقیات الصالحات تاجر تبریزی در مشهد سِر حج در نگاه شاعران بزرگ علمدار نهضت رضوی| بررسی زندگی و سیره احمدبن‌موسی(ع) حضور ۷۰۰۰ خادم فعال در بقاع متبرکه خراسان رضوی خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت
سرخط خبرها

تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم مطهر رضوی + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۹۵۴۴
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
  • ۱
تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم مطهر رضوی + فیلم
تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین ظهر امروز همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر با حضور تولیت آستان قدس رضوی در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم با اشاره به اینکه جنایات اسراییل در غزه و بیمارستان معمدانی پرده از تزویر، دورویی و ریای مدعیان حقوق بشر برانداخت، گفت: هر کسی که با جنایت این روز‌های اسراییل در غزه ساکت نماند و در دفاع از انسان‌های مظلوم و زنان و کودکان پرپر شده و در مقابله با ظلم ظالمان حرکتی انجام دهد پیش خدا ماجور است.

وی اظهار کرد: پارسال دشمنان به خونخواهی یک زن با شعار زن زندگی آزادی قصد داشتند ایران را به آتش بکشند و همه نهاد‌های حقوق بشری و ظرفیت رسانه ای، دیپلماسی، هنری و ورزشی و تبلیغاتی را به میدان آوردند تا به صورت ملت ایران چنگ زنند، اما امروز در مقابل جنایات اسراییل همه آن‌ها ساکت هستند.

رستمی افزود: تجمع امروز ما در حرم مطهر رضوی دارای پیام‌هایی است از جمله این که در این میدان روشن، هر انسانی که سکوت کند و راضی به رفتار اسراییل باشد روسیاه شده و دروغ و نفاق آن‌ها در دفاع از حقوق بشر اثبات شده است.

وی ادامه داد: نتیجه حاکمیت طاغوت، چه طاغوت روشن جنایت، مثل صدام، هیتلر و چنگیز یا طاغوت‌های نقابدار و لبخند به لب و دستکش مخملی بر روی مشت فولادی همین است. ظلم و جنایت می‌شود و افراد بیگناه کشته می‌شوند، اما صدایی از حاکمان طاغوت شنیده نمی‌شود. ملت‌های منطقه در زیر سیطره چنین طاغوت‌هایی هستند اینجاست که باید قدر ولایت الهی و زندگی در جامعه‌ای که هنوز در آن غیرت نمرده است را بدانیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: خون ملت‌های منطقه به جوش آمده است، اما نظام‌های منطقه به جای همراهی با ملت خود باید جلو ملت خود بایستند تا به اسراییل تعرض نشود.

وی با بیان این که از برکت انقلاب و اسلام مقاومت نتیجه داده است افزود: مقاومت و بیداری اسلامی مستضعفان و مظلومانی که با سنگ شروع کردند در «طوفان الاقصی» کاری کردند که هیمنه اسراییل را شکست و افسانه شکست ناپذیری اسراییل فروریخت و قابل ترمیم نیست و جنایات اسراییل برای این است که عملیات طوفان الاقصی فراموش شود.

در ادامه مراسم، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در وصف مظلومیت شهدای غزه به نوحه سرایی پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
0
0
زنده باد اسرائیل
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->