شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث حذف شد تک جمله‌هایی برای کسانی که همیشه پای کارند و دیده نمی‌شوند ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز کشور به ۵۵۰ فروند هواپیما قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی‌شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حال خوش کارگر، برنامه خوب دولت را‌  می‌طلبد حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
سرخط خبرها

زنان سرپرست خانوار با ضمانت دولت وام می‌گیرند + جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۹۹۶۷
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
زنان سرپرست خانوار با ضمانت دولت وام می‌گیرند + جزئیات
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از اعطای تسهیلات بانکی به زنان سرپرست خانوار با ضمانت دولت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز انسیه خزعلی در سفر به شهرستان کلات در خراسان رضوی و دیدار با فرماندار و جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی این منطقه و همچنین بازدید از نمایشگاه توانمندسازی‌های زنان روستایی و عشایری، این شهرستان خاطرنشان کرد: در برگشت به تهران پیگیر تمامی مسائلی که امروز از سوی بانوان هنرمند و مسئولان شهرستان در خصوص صنایع‌دستی و مسائل مربوط به روستا‌ها و شهر‌ها مطرح شد خواهم بود.

وی با بیان اینکه اگر در کلات این تعداد روستا و این درصد روستانشین را داریم، نشان دهنده همت و غیرت مردم این سرزمین و منطقه است، اظهار کرد: بانوان نگهدارنده خوبی برای میراث و دستاورد‌ها و آنچه گذشتگان برایشان به یادگار گذاشته‌اند، هستند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری اظهار کرد: بانوان با تغییراتی که در هنر‌های دستی داده‌اند، باید آن‌ها را روزآمد کرده تا بتوانند بازار‌های جهانی و منطقه را به خود اختصاص دهند.

وی از نواربافی، ابریشم‌بافی و گلیم اقداش به عنوان سه محصول مهم صنایع دستی شهرستان کلات نام برد که امکان به ثبت رساندن آن‌ها در سطح و عرصه جهانی وجود دارد.

خزعلی با بیان اینکه پیگیر ثبت این ۳ محصول در سطح جهانی خواهیم بود، ادامه داد: متأسفانه در همه کشور به خصوص در بخش عشایر و روستائیان برای گرفتن تسهیلات و همچنین ضامن‌ها با مشکلات جدی مواجه هستند.

اعطای وام به زنان سرپرست خانوار

وی خاطرنشان کرد: برای زنان سرپرست خانوار دهک‌های یک تا ۴ مقرر شده دولت برای تسهیلات ضامن این افراد شود. همچنین برای سهولت بیشتر کار ضمانت‌های زنجیره‌ای را هم پیگیری خواهیم کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بیان کرد: یکی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌های مهم دولت در روستا‌ها و شهر‌های کوچک این است که زندگی و امکانات را به گونه‌ای فراهم کند تا نه تنها مهاجرت صورت نگیرد، بلکه شاهد مهاجرت معکوس جوانان باشیم.

پیگیری دانشگاه مجازی برای زنان متاهل

وی همچنین افزود: پیگیر دانشگاه‌هایی به صورت مجازی هستیم که بانوان و خانم‌ها در کنار خانواده و فرزندان بتوانند هم تحصیل کنند و هم مسئولیت مهم همسرداری و فرزند پروری را به خوبی انجام دهند.

پنجمین همایش ملی ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توانمندسازی زنان روستایی و عشایری به مدت دو روز با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان کلات برگزار شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->