ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | رفاه کارگر در موضوع معیشت آن گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر
سرخط خبرها

نمایشگاه آیتکس بستری برای عرضه‌ی دستاورد‌های فعالان کامپیوتر است

  • کد خبر: ۱۹۱۲۲۳
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
نمایشگاه آیتکس بستری برای عرضه‌ی دستاورد‌های فعالان کامپیوتر است
رییس اتحادیه کامپیوتر مشهد گفت: موسسات، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، فریلنسر‌ها و تمام فعالانِ حوزه کامپیوتر در خراسان‌رضوی، نیاز به بستری مناسب برای عرضه و معرفی توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها و دستاورد‌های خود دارند که نمایشگاه آیتکس مشهد این بستر را فراهم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مهربان در خصوص بیست و سومین دور از نمایشگاه کامپیوتر «آیتکس» گفت: نمایشگاه آیتکس، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با جدیدترین دستاوردها، کالا‌ها و خدمات در حوزه IT، بلاکچین، هوش مصنوعی، نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزارها، بازی‌های رایانه‌ای، تجارت الکترونیک، شهر هوشمند و.. است.

وی افزود: مشاغل مربوط به کامپیوتر می‌توانند از طریق این رویداد مهم، با شرکت‌ها و برند‌های مطرح و موفق آشنا شوند، همچنین اینکه افراد می‌توانند از کارگاه‌های آموزشی که در حاشیه نمایشگاه آیتکس برگزار می‌شود نیز بهره ببرند.

رئیس اتحادیه کامپیوتر مشهد این نمایشگاه را بستری مناسب جهت استخدام در شرکت‌های معتبر دانست و اظهار کرد: استارتاپ‌ها و فریلنسر‌ها هم در این رویداد، امکان جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار برای کسب و کارشان را خواهند داشت و می‌توانند بدون واسطه با مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ وارد مذاکره شوند.

مهربان درباره لزوم برگزاری این نمایشگاه در مشهد گفت: مشهد به عنوان یکی از کلانشهر‌های پرجمعیت کشور و یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های مذهبی دنیا، مقصد کسب و کار افراد زیادی است همچنین اینکه این کلانشهر در مسیر یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین شریان‌های تجاری دنیا یعنی جاده ابریشم بوده است، لذا علاوه بر بخش‌های زیارتی و گردشگری، مشهد از گذشته قطب مهمی در حوزه‌های صنعت و تجارت بوده لذا در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشم‌گیری در صنایع مختلف و صنایع و خدمات مبتنی بر IT داشته است.

وی اضافه کرد: این مهم باعث شده است تا فرصت‌های شغلی مختلفِ مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات نیز در مشهد رواج بیشتری پیدا کند لذا این پیشرفت باعث جذب نیروی متخصص و تحصیل‌کرده در این عرصه هم شده است.

رئیس اتحادیه کامپیوتر مشهد عنوان کرد: موسسات، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، فریلنسر‌ها و تمام افرادی که در مشهد و استان خراسان فعالیت می‌کنند، نیاز به بستری مناسب برای عرضه و معرفی توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها و دستاورد‌های خود دارند لذا نمایشگاه آیتکس مشهد، آوردگاهی است که ذی‌نفعان و فعالان این حوزه می‌توانند در آن به معرفی، عرضه محصولات و خدمات خود پرداخته و دستاورد‌های خود را در معرض دید و قضاوت مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار دهند.

گفتنی است «نمایشگاه ITEX» فناوری اطلاعات و ارتباطات، کامپیوتر، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش‌مصنوعی، موبایل، بلاکچین و رمزارزها، بازی‌های رایانه‌ای و شهرهوشمند از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد، برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی ایپما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->