هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است
سرخط خبرها

حل شدن یکهویی مشکل کمبود معلم!

  • کد خبر: ۱۹۱۷۵۸
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
حل شدن یکهویی مشکل کمبود معلم!
با اینکه ۲۴ مهر، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از کمبود ۳۱۰ هزار معلم خبر داده بود، وزیر آموزش و پرورش به تازگی گفته که مشکل کمبود معلم در اواخر مهر حل شده است.

با اینکه ۲۴ مهر، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از کمبود ۳۱۰ هزار معلم خبر داده بود، وزیر آموزش و پرورش به تازگی گفته که مشکل کمبود معلم در اواخر مهر حل شده است.

این وسط ممکن است برای خیلی‌ها این سؤال پیش بیاید که مگر می‌شود کمبود چند صدهزار معلم در عرض چند روز حل شده باشد؟
البته ما نمی‌دانیم برای حل این مسئله از کدام راه حل و روش رفته اند، ولی خوب هر چه هست مشکل کمبود معلم حل شده است و دیگر جای نگرانی نیست.

اصلا مگر همین آشپز‌ها ترفند‌هایی برای خوشمزه شدن غذا ندارند؟ خوب وزرای آموزش و پرورش هم ترفند‌هایی دارند که باعث می‌شود در عرض چند روز مشکل کمبود سیصدهزار معلم حل شود.

ضمنا باید از آموزش و پرورش تشکر ویژه هم داشته باشیم، زیرا برای حل مشکل راه حل داخلی انتخاب کرده است. در حالی که مثلا وزارتخانه‌های دیگر برای کنترل قیمت گوشت، گوشت منجمد از برزیل وارد می‌کنند، ولی وزارت آموزش و پرورش که نمی‌تواند معلم منجمد برزیلی از آمریکای لاتین وارد کند مخصوصا که الان هوا رو به سردی است و تا وقتی یخ آن‌ها باز شود یک ماه دیگر از سال تحصیلی هم می‌گذرد.

البته اگر کمی منصف باشیم نباید حتی همین یک ماه کمبود معلم را هم تقصیر آموزش و پرورش بدانیم.
مگر ادیسون ترک تحصیل نکرد و بعدا مادرش معلم او شد.

یا در همین کشور خودمان مگر امیرکبیر پشت در کلاس‌هایی که او را راه نمی‌دادند نمی‌ایستاد تا چیزی یاد بگیرد.
امسال هم هر کلاسی معلم نداشت باید مادر‌ها وظیفه آموزش دادن به فرزندشان را خودشان برعهده بگیرند و اگر دانش آموزی مادر شاغل داشت باید خودش برود پشت در یا پنجره کلاس‌هایی که معلم دارند تا چیزی یاد بگیرد.

در پایان حواستان باشد اگر در اطراف خود دانش آموزی دیدید که همچنان معلم ندارد بدانید و آگاه باشید که فقط همان یک کلاس، استثناست و تمام کلاس‌های کشور به جز همان کلاس، معلم دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->