رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد

  • کد خبر: ۱۹۲۲۷۴
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که پرواز‌های شرکت‌های خطوط هوایی بحرین به تل آویو متوقف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود که بحرین سفیر خود را نیز از منامه فراخوانده است.

بحرین نخستین کشور عربی و اسلامی است که در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی به نوار غزه سفیر خود را به کشورش فرا می‌خواند.

مجلس بحرین نیز ساعاتی پیش از قطع روابط اقتصادی منامه با تل آویو به دلیل تداوم جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین خبر داد.

مجلس نمایندگان بحرین مدعی شد که روابط اقتصادی این کشور با رژیم صهیونیستی قطع شده و در واکنش به ادامه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه، سفیر بحرین از تل آویو فراخوانده شد.

در این بیانیه آمده است که ادامه جنگ علیه نوار غزه و تشدید حملات ادامه دار اسرائیل که حقوق بشر را رعایت نمی‌کند، مجلس بحرین را وادار کرده که خواستار اتخاذ اقدامات بیشتری شود تا جان غیرنظامیان بی گناه در غزه و مناطق دیگر فلسطینی حفظ شود.

این درحالی است که تل‌آویو قطع روابطش با منامه را تکذیب کرد.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی ادعای مجلس بحرین درباره قطع روابط منامه با تل‌آویو را تکذیب کرد و گفت که «این روابط همواره پابرجاست».

این وزارتخانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «روابط با بحرین پابرجاست و هیچ تصمیمی از دولت برای فراخواندن سفیرش از تل آویو را دریافت نکرده‌ایم».

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->