شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات مهم جزئیات پاداش مدیریت مصرف برق صنایع اعلام شد تغییر دامنه نوسان بورس از روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ قیمت هر اونس طلای جهانی، امروز (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع گوشی موبایل در بازار مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) صادرات روغن نباتی مجاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آیا طلافروشی‌های مشهد در عید قربان ۱۴۰۳ تعطیل هستند؟ عقب‌نشینی ۱۶.۵ هزار واحدی شاخص کل | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) هر گرم طلا در بازار مشهد چند؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) در کدام مناطق مشهد، می‌توان آپارتمان با رهن کامل ۵۰۰ میلیون تومان یافت؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های صفر ایرانی و خارجی در مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۹۹۰ میلیون تومان جریمه‌های سنگین در انتظار کدام مالکان است؟ دلار کاهشی شد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه و رمزارز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم برزیلی تنظیم‌بازار در مشهد آغاز شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) خراسان‌رضوی؛ سومین تولیدکننده شیر در کشور طرح تبدیل حواله خودرو دنا پلاس به تارا اتوماتیک آغاز ثبت‌نام ایران‌خودرو ویژه عید قربان با تحویل ۹۰ روزه + جزئیات (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مروری بر اظهارات اقتصادی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در ششمین روز تبلیغات تلویزیونی آغاز پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری نیمه اول تیر از پس‌فردا (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) امتیازات ایران خودرو برای حواله‌داران پژو پارس قیمت‌های سرسام‌آور بلیت پروازهای تهران_مشهد تا هفت میلیون تومان! به دنبال شکست انحصار سراهای بزرگ لوازم خانگی در مشهد هستیم نرخ بهره بین بانکی کاهش یافت (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع گوشی سامسونگ و آیفون (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت‌ها افزایش یافت نشست تخصصی بررسی الگوی مصرف برق در صنایع خراسان رضوی برگزار شد | انرژی پایدار، دغدغه اول صنایع استان + فیلم
سرخط خبرها

پیش بینی قیمت دلار در بلندمدت (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۲۶۸۷
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
پیش بینی قیمت دلار در بلندمدت (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲)
معامله گران دلاری تصور می‌کنند تا سطح ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان از دست نرود، همچنان قیمت دلار بر مدار صعود است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازار ارز و سکه پس از افزایش در انتهای هفته قبل، با شروع هفته جدید کاهشی شدند. قیمت دلار که در روز پنجشنبه با افزایش وارد کانال ۵۲ هزار تومان شده بود پس از سخنرانی سید حسن نصرالله در پشت‌خط جمعه کاهشی شد.

بازار ارز هرات در روز شنبه در ۵۱ هزار و ۵۷۰ تومان شروع به کار کرد و جو فروش در پشت‌خط جمعه در روز بعد ادامه داشت و همین موضوع باعث شد تا قیمت دلار با کاهش به کف کانال ۵۱ هزار تومان برود. قیمت دلار هرات در پشت خط شنبه با کاهش کانال ۵۱ هزار تومان را از دست داد و در ۵۰ هزار و ۹۴۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات در روز شنبه در ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان بازگشایی کرد و با کاهش در ۱۴ هزار و ۵۰ تومان بسته شد. قیمت تتر هم مثل سایر بازار‌ها کاهش خود را از پشت خط جمعه شروع کرد و به حوالی ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. در روز جمعه قیمت تتر نزدیک به ۸۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و برای همین در روز شنبه کاهش آن‌چنانی نداشت و در حوالی ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شد.

معامله‌گران معتقدند با کاهش قیمت دلار در روز شنبه قیمت‌ها به مرز حمایت رسیدند. اگر قیمت دلار امروز بالای ۵۰ و ۹۰۰ تومان تثبیت دهد، می‌تواند دوباره وارد کانال ۵۱ هزار تومان شود. در این صورت قیمت دلار مرز مقاومتی ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش‌رو خواهد داشت. اما اگر قیمت دلار حمایت ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان را از دست بدهد حمایت بعدی ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود که در صورت از دست رفتن این سطح، فروشنده در بازار زیاد خواهد شد و قیمت دلار به صورت هیجانی می‌تواند وارد کانال ۴۹ هزار تومان شود.

مرز حمایتی مهم دلار هرات در کانال ۴۹ هزار تومان، ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است که پس از جنگ غزه نتوانسته از دست بدهد. این مرز حمایتی در مرز کانال ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان، کف خط روند صعودی بلندمدت دلار است که معامله‌گران تصور می‌کنند تا این سطح از دست نرود همچنان قیمت بر مدار صعود است. گروهی از معامله‌گران نیز معتقدند چارت دلار در حال تشکیل الگوی برگشتی است که اگر تکمیل شود شاهد کاهش بیشتر در بازار خواهیم بود.

منبع: اکوایران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->