فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

«جوان» شاهرخ خان به خانه ها آمد

  • کد خبر: ۱۹۳۱۳۹
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
«جوان» شاهرخ خان به خانه ها آمد
فیلم سینمایی «جوان» Jawan به کارگردانی آرون کومار (آتلی) و بازی متفاوت شاهرخ خان با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز‌ها فیلم سینمایی «جوان» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

فیلم سینمایی «جوان» که با نام «سرباز» هم شناخته شده، یک اکشن هیجان انگیز محصول ۲۰۲۳ کشور هندوستان است که سفر احساسی مردی را نشان می‌دهد که قرار است اشتباهات جامعه را اصلاح کند. یک فرد معمولی به نام راج واردان تاکور که به خاطر جرمی که مرتکب نشده، مجازات می‌شود. حال این حادثه ناگوار زندگی راج را کاملاً تغییر داده و او باید با کسانی که وی را در این وضعیت غم‌انگیز قرار دادند، روبه رو شود. در این فیلم شاهرخ خان در نقشی دوگانه به عنوان پدر و پسر بازی می‌کند که برای اصلاح فساد در جامعه متحد می‌شوند.

این فیلم در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ به روی پرده سینما‌ها رفت و چندین رکورد در باکس آفیس برای یک فیلم هندی به نام خود ثبت کرد و از رکورد‌هایی که توسط فیلم قبلی «پاتان» ساخته شده بود، پیشی گرفت، به همین دلیل به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هندی سال ۲۰۲۳ شناخته شد.

در این فیلم اکشن بازیگرانی، چون شاهرخ خان، دیپیکا پادوکونه، پریامانی، نایانتارا، ویجی ستوپاتی، سانجی دات و سانیا مالهوترا به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «جوان» که امتیاز ۷.۳ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان دو ساعت و ۳۴ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->