ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سامسونگ رقیب اپل ویژن پرو را چه زمانی معرفی می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۹۳۴۱۵
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
سامسونگ رقیب اپل ویژن پرو را چه زمانی معرفی می‌کند؟
نشریه JoongAng کره جنوبی زمان رونمایی سامسونگ از هدست واقعیت ترکیبی‌اش را اعلام کرده است.

شهرآرانیوز - از مدتی پیش شایعه شده است که سامسونگ در حال کار روی یک هدست واقعیت ترکیبی است. طبق گزارش‌های جدید هدست XR سامسونگ ظاهراً در اواخر سال ۲۰۲۴ و چند ماه پس از معرفی اپل ویژن پرو، عرضه خواهد شد.

هدست XR که سامسونگ روی آن کار می‌کند قبلاً آزمایش شده است و سامسونگ و گوگل به طور مشترک اعلام کرده‌اند که یک نسخه ویژه از اندروید در این محصول استفاده خواهد شد. این محصول از تراشه اسنپدراگون پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رفت که سامسونگ این هدست را در سال جاری عرضه کند، یا حداقل آن را به نمایش بگذارد، اما ظاهراً این محصول پس از رونمایی اپل از هدست ویژن پرو، با تاخیر قابل توجهی مواجه شد.

ظاهراً سامسونگ این هدست را در رویداد Unpacked در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد؛ همان رویدادی که گلکسی Z Fold ۶ و Flip ۶ در آن معرفی می‌شوند.

در ادامه این گزارش آمده است که سامسونگ در ابتدا قصد دارد ۳۰۰۰۰ دستگاه بسازد و در آن از نمایشگر OLEDOS استفاده خواهد کرد، همان فناوری‌ای که اپل از آن استفاده می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->