سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

سامسونگ رقیب اپل ویژن پرو را چه زمانی معرفی می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۹۳۴۱۵
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
سامسونگ رقیب اپل ویژن پرو را چه زمانی معرفی می‌کند؟
نشریه JoongAng کره جنوبی زمان رونمایی سامسونگ از هدست واقعیت ترکیبی‌اش را اعلام کرده است.

شهرآرانیوز - از مدتی پیش شایعه شده است که سامسونگ در حال کار روی یک هدست واقعیت ترکیبی است. طبق گزارش‌های جدید هدست XR سامسونگ ظاهراً در اواخر سال ۲۰۲۴ و چند ماه پس از معرفی اپل ویژن پرو، عرضه خواهد شد.

هدست XR که سامسونگ روی آن کار می‌کند قبلاً آزمایش شده است و سامسونگ و گوگل به طور مشترک اعلام کرده‌اند که یک نسخه ویژه از اندروید در این محصول استفاده خواهد شد. این محصول از تراشه اسنپدراگون پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رفت که سامسونگ این هدست را در سال جاری عرضه کند، یا حداقل آن را به نمایش بگذارد، اما ظاهراً این محصول پس از رونمایی اپل از هدست ویژن پرو، با تاخیر قابل توجهی مواجه شد.

ظاهراً سامسونگ این هدست را در رویداد Unpacked در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد؛ همان رویدادی که گلکسی Z Fold ۶ و Flip ۶ در آن معرفی می‌شوند.

در ادامه این گزارش آمده است که سامسونگ در ابتدا قصد دارد ۳۰۰۰۰ دستگاه بسازد و در آن از نمایشگر OLEDOS استفاده خواهد کرد، همان فناوری‌ای که اپل از آن استفاده می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->