کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود
سرخط خبرها

آیا مدارس مشهد هم به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل می‌شوند؟ (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۱۲۴
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
آیا مدارس مشهد هم به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل می‌شوند؟ (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲)
فرماندار مشهد درخصوص تعطیلی مدارس به جهت وضعیت هشداری کیفیت هوای مشهد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالیکه این روز‌ها نفس مشهدی‌ها از آلودگی هوا به شماره افتاده است، ولی گویا قرار نیست جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شود و برای این موضوع تصمیم گیری شود.

در این روز‌ها آلودگی هوا گریبانگیر بسیاری از شهر‌های کشور شده است که در پی آن، برخی از مدارس مانند اصفهان و خوزستان را به تعطیلی کشیده شد.

بنا بر اعلام مرکز پالایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد، شاخص ۲۴ ساعته کیفیت هوا در مشهد امروز ۲۱ آبا ن ماه با عدد ۲۲ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و اداره کل هواشناسی برای استان خراسان رضوی هشدار نارنجی اعلام کرده است با این حال، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا هنوز تشکیل نشده است و گویا قرار نیست برای این حجم از آلودگی هوای مشهد تصمیم گیری شود.

محسن داوری، فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درباره وضعیت هشدار آلودگی هوای مشهد و تعطیلی مدارس و ادارات اظهار کرد: هنوز درخصوص هشدار کیفیت هوای مشهد نه جلسه‌ای گذاشته شده و نه تصمیمی گرفته شده است.

وی افزود: بعد از تشکیل جلسه درخصوص تعطیلی و یا ادامه فعالیت مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد نیز در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص کیفیت هوای مشهد اظهار کرد: در شش ماهه دوم هر سال، به دلیل هوای سرد، پایداری هوا در سطح شهر وکاهش کیفیت هوا مواجه هستیم.

محمد پذیرا بیان کرد: مشهد در حالت عادی پتانسیل، خودپالایندگی ۸۰۰ هزار نفر را دارد درحالیکه جمعیت بیش از ۳.۵ میلیون نفر مزید بر علتی شده است که آلودگی هوا بیشتر شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ مشهد در مجموع فقط ۱۰ روز هوای پاک و ۱۷۳ روز سالم و ۴۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->