نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

برای توافق با برانکو امیدواریم

  • کد خبر: ۱۹۴۵۲
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
برای توافق با برانکو امیدواریم
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر با دعاوی سختی مواجه هستیم، اما در پرونده برانکو ایوانکوویچ هنوز امیدمان را برای توافق با او از دست نداده ایم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه پرسولیس در حال حاضر از نظر مالی در شرایط سختی قرار دارد، زیرا پرونده‌های حقوقی یکی پس از دیگری به باشگاه پرسپولیس می‌آیند و برانکو ایوانکوویچ و دستیاران وی نیز منتظر هستند تا رای شکایت آنان علیه پرسپولیس از سوی فیفا در روز‌های آینده اعلام شود.

این در حالی است که پرونده گابریل کالدرون و دستیاران وی، شکایت ماریو بودیمیر و فرناندو گابریل نیز سرخپوشان پایتخت را در شرایط بحرانی قرار داده است.

در این بین، مهدی خواجوند در پاسخ به این پرسش که چرا در پرونده فرناندو گابریل با وجود امضای تفاهم‌نامه، حکم فیفا علیه پرسپولیس صادر شده است، گفت: تفاهم‌نامه مابین باشگاه و گابریل امضا شد، اما یا در زمان مقرر به فیفا نرسید و یا بازیکن اقدامی برای ارائه تفاهم نامه نکرده است. البته باشگاه در همین روز‌ها باید طبق توافق نامه به تعهد خود عمل می‌کرد و تنها در جزئیات تغییراتی صورت می‌گرفت. باید با این بازیکن صحبت کنیم تا ببینیم شرایط از چه قرار است.

وی در مورد پرونده ماریو بودیمیر و اینکه چرا باشگاه باید به بازیکنی که تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشته، کل مبلغ قرارداد را پرداخت کند، افزود: این بازیکن با استناد به عدم دریافت مطالبات خود در زمان مقرر پرسپولیس را ترک کرده و با توجه به اینکه او تیم جدیدی را انتخاب کرده است، فیفا رای خود را اینگونه اعلام کرد. مجموع قرارداد این بازیکن ۵۷۰ هزار دلار برای یک فصل و نیم بود که وی تنها نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت. او در حال حاضر خود را مستحق دریافت مابه التفاوت قراردادش با باشگاه پرسپولیس و قرارداد با تیم جدیدش دانسته است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته پیش از صدود رای فیفا توافق با بودیمیر امکان پذیر بود، مانند کاری که ما با جونیور براندائو مهاجم برزیلی انجام دادیم، اما متاسفانه این کار صورت نگرفت.

وی در مورد پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش هم گفت: در این پرونده هم ما دفاعیات خود را آماده کردیم و ناامید نیستیم که بتوانیم مبلغ را کمتر کنیم.

خواجوند در رابطه با پرونده برانکو نیز گفت: ما با برانکو دعوای حقوقی داریم، اما همچنان دنبال توافق با او و دستیارانش هستیم و این شانس را پیش روی خودمان می‌بینیم که توافق کنیم. این پرونده چالش‌های خاص خودش را دارد، اما ما امیدمان را از دست نداده‌ایم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مدیریت فعلی باشگاه درگیر پرونده‌هایی است که هیچ نقشی در آن ندارد. در بسیاری از این پرونده‌ها مسائل حقوقی رعایت نشده است و به همین خاطر با دعاوی سختی مواجه هستیم.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->