حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود!
سرخط خبرها

۱۰۵ سارق و مالخر در مشهد به دام افتادند (۲۶ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۹۷۱
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
۱۰۵ سارق و مالخر در مشهد به دام افتادند (۲۶ آبان ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۱۰۵ سارق و مالخر در سه روز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی طرح اقتدار با محوریت مبارزه با سارقان و مالخران قطعات و محتویات داخل خودرو در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ۷۲ ساعته پلیس آگاهی با همکاری کلانتری‌های سطح شهر مشهد ۱۶ پاتوق اصلی سارقان خیابان و مالخران را پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این راستا ماموران انتظامی پس از کسب مجوز‌های لازم قضایی در پاتک‌های ضربتی خود ۱۰۱ متهم به سرقت و ۴ مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۷۳ فقره انواع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو کشف و مقادیر زیادی لوازم مسروقه به مالباخته‌ها تحویل شد.

وی عنوان کرد: طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر مشهد به ویژه در مناطق حاشیه به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس با هنجارشکنان برخورد شده و این افراد بر اساس قانون مجازات خواهند شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->