جدیدترین اثر حسن روح‌الامین، در ایام فاطمیه اول به چه چیزی اشاره دارد؟ علت ساخته نشدن «اخراجی‌ها ۴» چیست؟ معرفی برگزیدگان هفته کتاب در آیین ملی بزرگداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» منیژه حکمت با «ترس و لرز» در راه هند رونمایی از مجموعه چهارجلدی «رخداد‌های موشکی» (۲۴ آبان ۱۴۰۳) چطور می‌توانیم شهری کتاب دوست داشته باشیم؟ هنر مقاومت تمام شدنی نیست | گفتگو‌ی شهرآرا با هنرمندان حاضر در رویداد هنری «پرچم بر زمین نمی‌افتد» کلمه‌ها و ترکیب‌های تازه | اعضای تحریریه «شهرآرا» از کتاب‌هایی می‌گویند که از خواندنشان لذت برده‌اند آغاز یازدهمین دوره آیین «کتاب‌گردی» به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی (۲۴ آبان ۱۴۰۳) «مرگ فروشنده»، روی صحنه مشهد | ماجرای تلخ تبلیغ رؤیای آمریکایی آخر حکایت کتاب صوت | دانلود آهنگ جدید حسین حقیقی با نام «من با تو می‌مونم» + متن آهنگ فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۲۴ و ۲۵ آبان ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۳ شرکت‌کنندگان سری جدید جوکر بانوان مشخص شدند + تیزر و زمان پخش انتقاد سید حسن خمینی از فیلترینگ و ممیزی‌های سخت‌گیرانه کتاب تصویر جدید از پشت صحنه فیلم «بُت» حمید نعمت‌الله + عکس نگاهی به یکی از مطبوعات قاجاری مشهد | اخبار آستانه در نشریه «شرق ایران»
سرخط خبرها

بانک پول بلیت‌ها را به حساب مردم واریز نکرده است

  • کد خبر: ۱۹۵۳۶
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
بانک پول بلیت‌ها را به حساب مردم واریز نکرده است
به دنبال لغو سراسری کنسرت‌های موسیقی، مدیر سامانه اینترنتی فروش بلیت «ایران‌کنسرت» از علت بازگردانده ‌نشدن پول بلیت‌ها به مردم، پس از گذشت دو هفته می‌گوید.

 

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته، سوم اسفند، در اطلاعیه‌ای از لغو تمامی برنامه‌های هنری کشور تا پایان هفته خبر داد؛ تصمیمی که لغو کنسرت‌ها را هم در پی داشت. علت این تصمیم توجه به توصیه‌های اکید بهداشتی درباره بیماری واگیردار کرونا اعلام و تدوام این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح عنوان شد.

 

در همین راستا سایت فروش بلیت اعلام کرد که کلیه کنسرت‌ها تا آخر هفته لغو شده است، ولی در ادامه اعلام شد که تعطیلی کنسرت‌ها تا ۱۶ اسفند ادامه خواهد داشت و مبالغ خریداران با توجه به محدودیت بانک‌ها و درگاه‌های اینترنتی حداکثر تا دو هفته از طرف درگاهی که خرید کرده‌اند بازگردانده خواهد شد.

 

حال با ابراز نارضایتی‌هایی مبنی بر محقق نشدن این وعده، محمدحسین توتونچیان - مدیر سامانه فروش بلیت «ایران‌کنسرت» - گفت: با معاون شرکت بانکی مربوطه تماس گرفتم و از او سوال کردم که چرا پول مردم را پس نمی‌دهند؟ به او گفتم که اسناد من نشان می‌دهد در چهارم اسفند، ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و هشتم اسفند نیز ۵۶ میلیارد ریال به حساب آنها پول واریز کرده‌ام. آنها از پولی که در چهار اسفند به حسابشان واریز کرده‌ام نصفش را هم به حساب مردم واریز نکرده‌اند و از پولی که هشتم ریخته‌ام یک ریالش را هم به حساب مردم نریخته‌اند.

 

او ادامه داد: پرسیدم که به چه دلیلی پول را از ما می‌گیرند و به مردم پس نمی‌دهند؟ مردم در اینستاگرام به تمام خواننده‌هایی که کنسرت داشته‌اند پیام داده‌ و سوال کرده‌اند که چرا پول آنها را پس نمی‌دهند؟ خواننده‌ها نیز به من زنگ می‌زنند و سوال می‌کنند که چرا پول مردم را پس نمی‌دهیم؟! گرچه که ما پول را به بانک داده‌ایم ولی هنوز به حساب مردم واریز نشده است. خواننده‌ها نیز از من خواستند تا این مطلب را خبری کنیم.

 

وی افزود: به معاون شرکت بانکی گفتم که اگر شرکت ما کلا با ۱۰ خواننده قرارداد داشته باشد و هر کدام از اینها دو میلیون فالوئر در اینستاگرام داشته باشند، پس ۲۰ میلیون نفر به نظام بانکی بی‌اعتماد شده و علیه آن خواهند نوشت.

 

توتونچیان بیان کرد که شرکت متبوعش با دو درگاه پرداخت دو بانک کار می‌کند که یکی از بانک‌ها کلیه مبلغ‌ها را به خریداران پرداخت کرده است.

 

او درباره توجیحی که درگاه بانگ برای این مسئله می‌آورد، توضیح داد: هیچ، می‌گویند که شبکه شتاب مشکل دارد، محدودیت دارند، پول آژانس‌های مسافرتی را هم باید بدهند و غیره، ولی به من اطلاع داده شده که چون بلیت‌های هواپیما گران‌تر است، در اولویت کاری آنها قرار دارد. گرچه که قیمت یک بلیت هواپیما بعضا بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون است ولی یک عدد بلیط کنسرت ۱۰۰ هزار تومان است؛ بنابراین تعداد افرادی که به ما زنگ می‌زنند و اعتراض می‌کنند، چندین برابر آژانس‌های هواپیمایی است.

 

توتونچیان در مورد زمان احتمالی حل این مشکل گفت: ممکن است ظرف یک هفته دیگر این کار انجام شود اما شعار ما این است که ۱۰ دقیقه‌ای مرجوع می‌کنیم. به اذعان به‌پرداخت ملت، شرکت ما منظم‌ترین شرکتی است که با آنها کار می‌کند ولی اکنون در حال به هم ریختن نظام کاری ما هستند. ما باید با فشاری که به لحاظ رسانه‌ای به آنها وارد می‌کنیم، افزایش زمان پرداخت پول مردم را به حداقل برسانیم. چرا مخاطب ما باید هفته دیگر به پول خود برسد، در حالی که یک هفته از کنسلی کنسرت‌ها گذشته است؟ پول مخاطب باید ۱۰ دقیقه‌ای به حسابش واریز شود، من که پول را دادم، پس پول مردم را پس دهند.

 

او در پایان گفت: اعتماد مشتری به ما به قدری برایم مهم است که هزینه کارت به کارت این پول‌ها را از جیبم می‌دهم و به مشتری نگفتم که هزینه کارت به کارت را از او کم می‌کنم. این در حالی است که ما پول هشتاد هزار بلیت را باید پس بدهیم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->