سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

مدافع برزیلی، کاندیدای اصلی خروجی سپاهان

  • کد خبر: ۱۹۶۰۲۱
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
مدافع برزیلی، کاندیدای اصلی خروجی سپاهان
شنیده‌ها حاکی از این است مدافع برزیلی سپاهان از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیلسون جونیور، مدافع میانی سپاهان، که تابستان گذشته با قراردادی دو ساله از سامپایو کوره‌آ از لیگ سری ب برزیل به جمع طلایی پوشان اصفهان اضافه شده بود در آستانه جدایی از این باشگاه است.

برخی از اشتباهات مدافع برزیلی سپاهان در نیم فصل نخست لیگ برتر باعث واکنش‌های زیادی در بین هواداران سپاهان و حتی نزدیکان این باشگاه شده بود. ظاهرا حتی ژوزه مورایس نیز رضایت چندانی از عملکرد نیلسون ندارد و احتمالا این مدافع برزیلی در ساعات آینده از سپاهان جدا خواهد شد.

نیلسون در شرایطی به سپاهان آمد که گئورگی گولسیانی اصفهان را به مقصد تهران ترک کرده بود تا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و عزت اله پورقاز نیز در لیست مازاد مورایس قرار گرفت و به هوادار پیوست.

مورایس با در اختیار داشتن محمد دانشگر، هادی محمدی و سیاوش یزدانی مهره‌هایی سرشناس در خط دفاعی خود دارد البته امید نورافکن که به تازگی با سپری کردن دوران مصدومیت خود به تمرینات سپاهان اضافه شده، به عنوان یک بازیکن چند پسته می‌تواند در قلب خط دفاعی سپاهان بخشی از بار دفاعی اصفهانی‌ها را به دوش کشد.

حالا باید منتظر بود پس از جدایی نیلسون از سپاهان، مورایس چه طرح و برنامه‌ای برای خط دفاعی خود دارد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->