ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیل گیتس: هوش مصنوعی می‌تواند یک هفته کاری ۳ روزه را برای انسان‌ها ممکن کند

  • کد خبر: ۱۹۶۲۸۵
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
بیل گیتس: هوش مصنوعی می‌تواند یک هفته کاری ۳ روزه را برای انسان‌ها ممکن کند
بیل گیتس به تازگی گفته فناوری ممکن است جایگزین انسان‌ها نشود، اما می‌تواند یک هفته کاری ۳ روزه را ممکن کند.

شهرآرانیوز - بیل گیتس اخیراً در پادکستی درباره تهدید هوش مصنوعی برای مشاغل صحبت کرده و گفته ممکن است زمانی فرا برسد که نیاز نباشد انسان‌ها سخت کار کنند.

گیتس گفته: «اگر در نهایت به جامعه‌ای برسیم که در آن فقط سه روز در هفته کار کنیم، احتمالاً مشکلی نیست. ممکن است دنیایی وجود داشته باشد که در آن ماشین‌ها بتوانند همه غذا‌ها و وسایل را بسازند و مردم مجبور نباشند بیش از پنج روز در یک هفته کار کنند.»

در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند، گیتس قبلاً به خطرات هوش مصنوعی در صورت سوء استفاده از آن اذعان کرده بود. در ماه جولای، او یک پست وبلاگی ۳۰۰۰ کلمه‌ای درباره تأثیر بالقوه هوش مصنوعی منتشر کرد.

گیتس در پست گفت: «فکر نمی‌کنم تاثیر هوش مصنوعی به اندازه انقلاب صنعتی چشمگیر باشد، اما مطمئناً به اندازه معرفی رایانه شخصی خواهد بود. برنامه‌های پردازش کلمه کار اداری را از بین نبردند، اما آن را برای همیشه تغییر دادند. کارفرمایان و کارمندان باید خود را وفق می‌دادند و این کار را هم کردند.»

گیتس تنها کسی نیست که هفته کاری کوتاه‌تر را پیش‌بینی می‌کند. جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان، هم گفته که نسل بعدی کارگران به دلیل هوش مصنوعی تنها یک هفته کاری ۳.۵ روزه خواهند داشت.

دیمون در ماه اکتبر به بلومبرگ گفت: «فرزندان شما تا ۱۰۰ سال عمر خواهند کرد و به دلیل فناوری سرطان نخواهند داشت و احتمالاً سه روز و نیم در هفته کار خواهند کرد.»

شرکت‌هایی در آمریکا و اروپا در حال آزمایش اثربخشی یک هفته کاری چهار روزه هستند. برخی از گزارش‌‌ها از تأثیر مثبت این روش در بهبود کار و زندگی و کارایی خبر داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->