جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
سرخط خبرها

اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» هنوز به مدارس مشهد ابلاغ نشده است

  • کد خبر: ۱۹۶۶۷۴
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» هنوز به مدارس مشهد ابلاغ نشده است
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» هنوز به مدارس استان و شهر مشهد در قالب دستورالعمل خاصی ابلاغ نشده است.

سید امیر شوشتری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: ممکن است مدارس به صورت سلیقه‌ای در حال اجرای این طرح باشند چراکه پیش از این طرح نیز اجرای برنامه‌های آموزشی بدون بهره‌گیری از کتاب و شیوه‌های نوین آموزشی در مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون برای اجرای طرح مذکور دستورالعمل سراسری داده نشده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: کم و کیف تعریف این طرح بسیار مهم است و بر این اعتقادیم که اگر تعریف و بهره‌برداری از این روز درست باشد، طرح بسیار خوبی است.

وی افزود: فراگیری‌های بسیار زیادی وجود دارد که نیاز به کتاب و کلاس برای ارائه آن‌ها نیست و در محیط آزاد و بدون کتاب امکان آموزش آن‌ها وجود دارد.

شوشتری با بیان اینکه ارائه این آموزش‌ها همیشه در بین برنامه‌ها وجود دارد، گفت: اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» در اصل به معنای تجمیع فعالیت‌های مذکور در یک روز و نامگذاری آن روز در این شکل و شمایل است که تمامی برنامه‌های روایتگری، ورزشی و برنامه‌های دیگر در همان یک روز تجمیع می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اجرای این برنامه را مثبت ارزیابی کرد و تأکید کرد: در صورت اجرای درست این طرح و برگزاری مؤثر این روز قطعاً آموزش‌ها برای دانش آموزان بسیار مفید است چراکه ۱۰۰درصد نیاز به تغییر در شیوه‌های تدریس و آموزش و نیز تنوع بخشیدن به انواع و اقسام آموزش‌ها داریم، زیرا آموزش را تنها به پای تخته رفتن معلم و دانش‌آموز نمی‌دانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: سازمان پژوهش و تدوین کتب درسی در وزارت آموزش‌وپرورش در تدوین شیوه‌های تدریس و ساعت‌بندی‌های درنظر گرفته شده طی یکسال آینده به نتیجه مفید برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->