هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

تل‌آویو به دریافت ۱۰ هزار تن تجهیزات نظامی از واشنگتن اعتراف کرد

  • کد خبر: ۱۹۸۷۷۴
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
تل‌آویو به دریافت ۱۰ هزار تن تجهیزات نظامی از واشنگتن اعتراف کرد
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اعلام خبر ورود هواپیمای حامل تجهیزات نظامی آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که از هفتم اکتبر تاکنون ۱۰ هزار تن تجهیزات جنگی آمریکایی دریافت کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم از ابتدای جنگ ۱۰ هزار تن سلاح و تجهیزات نظامی آمریکایی از طریق پل هوایی دریافت کرده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که هواپیمای شماره ۲۰۰ حامل سلاح و تجهیرات نظامی و خودرو‌های ضدزرهی آمریکایی وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

 از سوی دیگر، آویر جندلمان، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که نیرو‌های صهیونیستی به قلب خان‌یونس رسیدند.

به نقل از الجزیره، وی مدعی شد که نیرو‌های صهیونیستی به‌طور فشرده در شمال نوار غزه فعالیت دارند و توانستند بیش از ۶۰۰۰ فرد وابسته به جنبش حماس را بکشند.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی افزود: عملیات نظامی در برخی مناطق غزه به حالت تعلیق درآمد تا کمک‌های انسانی به مردم برسد.

جندلمان بدون اشاره به شکست‌های میدانی که ارتش این رژیم متحمل شده است گفت: تحقق پیروزی بر حماس امری است که باید انجام شود، هدف ما در غزه از بین بردن جنبش حماس و آزاد کردن اسرای اسرائیلی است. بعد از نابودی حماس نوار غزه بازسازی خواهد شد.
این درحالی است که اخیرا یک رسانه آمریکایی با اشاره به توانمندی‌های نظامی جنبش حماس، از جمله تونل‌های زیرزمینی و زرادخانه راکتی آن، همچنین فشار‌های دیپلماتیک بین‌المللی برای کاهش تلفات نظامیان در غزه، نوشت رژیم صهیونیستی در پیاده‌سازی کامل اهداف راهبردی خود در عملیات علیه حماس پیشرفت چندانی نداشته است.

 مقامات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با یک رسانه آمریکایی به شرط فاش نشدن نامشان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی جبهه جدیدی در جنوب غزه گشوده است که هنوز با دستیابی به هدف اعلامی «نابودی کامل» حماس فاصله زیادی دارد.

در گزارشی که در روزنامه واشنگتن‌پست منتشر شده، آمده است: عملیات در شمال غزه هنوز راه زیادی تا کامل شدن دارد. اگرچه، بیشتر غزه در پی حملات هوایی ویران شده است، نیرو‌های زمینی هنوز به مقر‌های اصلی حماس در آن‌جا وارد نشده‌اند. سرهنگ «ریچارد هچ» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید «راه درازی در پیش است. به زمان نیاز داریم.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->