هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

تلفات اسرائیل در غزه به ۸۳ نفر افزیش یافت

  • کد خبر: ۱۹۸۷۹۷
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
تلفات اسرائیل در غزه به ۸۳ نفر افزیش یافت
تعداد نظامیان صهیونیستی که در درگیری‌ها در غزه به هلاکت رسیده‌اند، به ۸۳ تَن رسید؛ این در حالی است که تل‌آویو مجبور است آمار تلفات نظامیانش را بسیار کمتر از تعداد واقعی آنها رسانه‌ای کند.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش اشغالگران قدس ادعا کرد که تعداد نظامیان این رژیم که در درگیری‌ها در نوار غزه به هلاکت رسیده اند، به ۸۳ نفر افزایش یافته است.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از ۲۷ اکتبر حملات زمینی به شمال نوار غزه و در ۳ دسامبر به منطقه خان یونس در جنوب غزه که از سوی تل آویو «منطقه امن» اعلام شده بود را آغاز کرد؛ اما با مقاومت شدیدی از سوی مبارزان فلسطینی مواجه شد، به نحوی که مجبور است آمار تلفات نظامیان خود را بسیار کمتر از تعداد واقعی آن رسانه‌ای کند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی با ارائه آمار قطره چکانی از نظامیان به هلاکت رسیده خود در تجاوز زمینی به نوار غزه در تلاش است روحیه سربازانش را حفظ کند.

این در حالی است که فایز الدوری کارشناس مسائل نظامی در شبکه خبری الجزیره با اشاره به سانسور نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که اشغالگران به تلفات خود در عملیات غزه اذعان نمی‌کنند، اما به صورت تدریجی مجبور به افشای آن هستند. لذا پیش‌بینی می‌شود غافلگیری‌های جدیدی در آینده در راه خواهد بود.

در روزهای پیش، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرده بود که یک یگان پیاده دشمن صهیونیستی را در داخل یک ساختمان در منطقه التوام واقع در شمال غرب غزه در کمین خود گرفتار کرده و در این کمین از بمب‌های ضد نفر و خمپاره‌های ضد زره و گلوله باران شدید استفاده کرده اند. در این عملیات حداقل ۱۰ نظامی صهیونیست کشته شدند.

همچنین، ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته اذعان کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->