جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت
سرخط خبرها

رضایت هیات اعزامی سازمان بهداشت جهانی از اقدامات ایران

  • کد خبر: ۱۹۹۰۸
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
رضایت هیات اعزامی سازمان بهداشت جهانی از اقدامات ایران
رئیس هیات اعزامی سازمان بهداشت جهانی نسبت به اقدامات ایران در مقابله با کرونا ویروس ابراز خرسندی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ جلسه مشترک اعضای سازمان بهداشت جهانی با مدیران سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران برگزار شد.

«ریچارد برنان» رئیس هیات اعزامی سازمان بهداشت جهانی به ایران در این نشست گفت: پیام بسیار مهمی را می‌خواهیم به شما منتقل کنیم و شما هم انتظاراتی از ما دارید.

وی افزود: مشاهده کردم که مدیریت بحران در ایران چقدر قوی است و فکر می‌کنم این قدرت می‌تواند برای مقابله با این ویروس به شما کمک کند.

او با اشاره به سیل سال گذشته ایران گفت: باید سطح همکاری هایمان را به ویژه در شرایط دشواری که اکنون با آن مواجه هستیم و از نظر مدیریت بحران شرایط بسیار سختی است ارتقا دهیم. ما می‌دانیم وقتی سیل می‌آید باید چه کار کنیم، اما در مورد ویروس مساله متفاوت است چرا که نمی‌دانیم چطور گسترش می‌یابد وکم کم در حال کسب اطلاعات درباره آن هستیم.

او ادامه داد: در دو روز گذشته با مقامات وزرات بهداشت و کادر درمانی در ایران تعامل داشتیم البته که لازم است کسانی که با آن‌ها مشارکت داریم بیشتر و بیشتر شوند و اقداماتی که لازم است با هماهنگی بیشتری انجام شود، اما آنچه ما را از زمان ورود به ایران دلگرم می‌کند، پایش مسافران در فرودگاه بود، همچنین کنترل سیستم حمل و نقل است که نشان می‌دهد مدیران ایران چه توجه خوبی به این مساله دارند و این برای ما دلگرم کننده است.

او درباره ماموریت‌های هیات اعزامی به ایران گفت: ما متخصصین بهداشت و درمان عمومی هستیم و از سازمان جهانی بهداشت و موسسه بهداشت آلمان و صلیب سرخ چین به اینجا آمده ایم. این یک بیماری جدید است و با کمک وزارت بهداشت ایران تلاش می‌کنیم روند گسترش ویروس در ایران و گروه‌های آسیب‌پذیر را شناسایی کنیم. این هدف اول ما است و در هدف ثانویه می‌خواهیم با همکاری کنشگران بخش بهداشت و سلامت تجارب کسب شده در کشور‌های مختلف به ویژه چین را با ایران به اشتراک بگذاریم تا به اقدامات سرعت دهیم.

او گفت: همچنین می‌خواهیم از تجربه ایران نیز استفاده کنیم و اطلاعات جدیدی را از پزشکان بیمارستانی در ایران دریافت کنیم و تبادل و اشتراک اطلاعات را انجام دهیم.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->