نماوا در روزهای پیش رو باز می‌گردد انیمیشن کوتاه «آتل» در راه جشنواره دچی مینوتی ایتالیا درباره محمد بیک‌زاده؛ پژوهشگر خراسانی که تهیه‌کنندگی سریال امام‌علی(ع) را به عهده داشت پدرو آلمودووار، فیلم‌ساز اسپانیایی، فیلم «کریسمس تلخ» را می‌سازد ایستاده همچون کوه | به یاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب، ‌در نهمین سالگرد درگذشت او نمایش آثار مهرجویی، بیضایی و فرهادی در جشنواره «سینما ریترواتو» ایتالیا ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت عید غدیر+ زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۴ فیلم پیرپسر در اولین روز اکران میلیاردی شد! | نگاهی به آمار فروش فیلم‌های روی پرده عقد یک تفاهم‌نامه‌ برای تسهیل امور بیمه‌ای اصحاب رسانه نامزد‌های دو بخش جشن منتقدان سینما معرفی شدند + اسامی فیلم «مرد بارانی» بری لوینسون، نسخه ویژه نابینایان، منتشر می‌شود نگاهی به سریال‌های نمایش خانگی که در انتظار فصل دوم آنها هستیم معرفی برگزیدگان بخش هوش مصنوعی جشنواره مقاومت ارکستر سمفونیک تهران با «اکتبر ۱۹۰۴» روی صحنه می‌رود
سرخط خبرها

جزئیات فراخوان مسابقه تبلیغاتی‌ جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر: ۱۹۹۵۵۵
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
جزئیات فراخوان مسابقه تبلیغاتی‌ جشنواره فیلم فجر
فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز این بخش که مهلت ثبت‌نام آن از ۲۱ لغایت ۳۰ آذرماه خواهد بود با هدف شناسایی، معرفی و تشویق آثار و شیوه‌های خلاقانه و موثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و به منظور ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در عرصه صنعت سینما، در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار می‌شود.

کلیه متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران باید از طریق مراجعه به وب‌سایت رسمی جشنواره به نشانی fajrfilmfestival.com نسبت به عضویت، ثبت‌نام، تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری نمونه آثار خود، مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام نمایند.

تمام مواد تبلیغاتی سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از ۱۵ دی ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ دی ۱۴۰۲ در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا می‌شوند می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.
آثار ارزیابی شده در دوره‌های گذشته پذیرفته نمی‌شود.

دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش‌های مختلف رسانه‌ای جشنواره (کتاب، نشریه روزانه، تیزر، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها) خواهد بود.

تفسیر و رفع ابهام از مفاد و مقررات این آیین‌نامه و موضوعات پیشبینی نشده برعهده دبیر جشنواره است.

ارائه نامه رسمی تهیه کننده و یا موسسه پخش کننده، مبنی بر تایید استفاده از نسخه ارائه شده در تبلیغات فیلم برای هر عنوان الزامی است.

شرایط اختصاصی بخش عکس:

فایل عکس‌ها باید با فرمت jpg و حداکثر حجم ۴ مگاپیکسل در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.
در صورت تعدد آثار، عکس‌های هر فیلم باید به صورت جداگانه در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.
تعداد آثار ارسالی برای هر عنوان، پنج عکس صحنه و سه عکس پشت صحنه است.
هر گونه دخل و تصرف در عکس به گونه‌ای که اصالت آن را مخدوش کند، موجب کنار گذاشتن عکس از چرخه داوری خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخش پوستر:

فایل پوستر باید با فرمت jpg و کیفیت dpi ۱۵۰ و در قطع ۱۰۰ * ۷۰ در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.
پوستر‌های ارائه شده باید از میان آثار استفاده شده در تبلیغات فیلم دارای مجوز سازمان امور سینمایی و سمعی بصری باشد.
در این بخش، فقط پوستر فارسی فیلم‌ها مورد داوری قرار می‌گیرد.

شرایط اختصاصی بخش آنونس و تیزر:

فایل هر یک از موارد در یک آدرس ابری بارگذاری، سپس لینک اثر در وب‌سایت جشنواره ثبت و در صورت داشتن نام کاربری یا رمز عبور در فرم درج شود.
در بخش تبلیغات سینمای ایران سیمرغ بلورین بهترین عکس، سیمرغ بلورین بهترین پوستر و سیمرغ بلورین بهترین آنونس و تیزر اهدا می‌شود.

چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->