مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

جزئیات قرارداد پیشنهادی یوونتوس به زیدان

  • کد خبر: ۲۰۱۰۲
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
جزئیات قرارداد پیشنهادی یوونتوس به زیدان
یوونتوس در نظر دارد که برای فصل آینده نیمکت خود را به دست زین الدین زیدان بسپرد و مربی فرانسوی را جایگزین مائوریزیو ساری کند.
به گزارش شهرآرانیوز، دیلی میل ادعا کرده است که باشگاه تورینی در نظر دارد که به زیدان مبلغ سالانه ۸ میلیون یورو دستمزد بدهد تا بدین ترتیب قید حضور در رئال مادرید را بزند و راهی تورین شود. البته نکته عجیب در مورد خیر رسانه انگلیسی این است که چند هفته پیش نشریه فرانسوی اکیپ اعلام کرده بود که زیدان در رئال مادرید سالی ۱۶.۸ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و منطقی نیست که به خاطر مبلغی کمتر راهی یووه شود!

قرارداد فعلی زیدان با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد، اما بر اساس قرارداد می‌تواند در هر زمانی که بخواهد بدون پرداخت غرامت، قرارداد خود را فسخ کند. رابطه زیزو با یوونتوس خیلی خوب است و رفاقتش با آنیلی مالک یووه می‌تواند این انتقال را نهایی کند.

زیدان که بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ خودش در یوونتوس بازی می‌کرده می‌تواند دوباره در تورین به بازیکن محبوبش کریستیانو رونالدو ملحق شود. ستاره پرتغالی و زیزو دوران درخشانی در رئال مادرید داشتند که به کسب سه چمپیونزلیگ پیاپی منجر شد که رکوردی بی سابقه در تاریخ فوتبال اروپا به شمار می‌رود.
 
منبع: فوتبالی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->