روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو
سرخط خبرها

انصارالله یمن بسیج مردمی برای اعزام نیرو به غزه را آغاز کرد

  • کد خبر: ۲۰۱۲۷۵
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
انصارالله یمن بسیج مردمی برای اعزام نیرو به غزه را آغاز کرد
مقامات انصارالله در شمال یمن از بسیج مردمی عمومی برای آماده‌سازی نیرو‌ها جهت شرکت در نبرد غزه در کنار مقاومت فلسطین خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در مصاحبه با خبرگزاری نووستی گفت: در همه استان‌ها عملیات بسیج مردمی عمومی در یاری مردم غزه آغاز شده است. همچنین اردوگاه‌های آموزشی افتتاح و ده‌ها هزار نفر از جوانان برای فراگرفتن مهارت‌های نظامی داوطلب و برخی گروه‌ها در استان‌های مختلف آماده شده‌اند.

نماینده رهبری انصارالله گفت: این ارتش مردمی اگر شرایط مهیا و فرصت ورود به نوار غزه و مشارکت در عملیات نظامی فراهم شود، مردم ما در غزه را که در معرض قتل عام به دست ارتش اشغالگر اسرائیلی و تحت حمایت آمریکا قرار دارند، یاری خواهد کرد.

وی همچنین گفت: جمهوری یمن ارتش و توانمندی‌های نظامی پیشرفته‌ای دارد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد. در پی توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و هدف قرار گرفتن چند کشتی دیگر این رژیم، رسانه‌های عبری زبان، یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->