واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

روند افزایشی دما در خراسان رضوی ادامه دارد (۲ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۱۶۴۲
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
روند افزایشی دما در خراسان رضوی ادامه دارد (۲ دی ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما همچنان در استان ادامه دارد و بیشینه دمای هوا تا روز‌های میانی این هفته بین سه تا پنج درجه افزایش خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غیوری درباره شرایط جوی استان، اظهار کرد: هم اکنون شهرستان سرخس درگیر گرد و غبار است که این وضعیت موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این منطقه شده است.

وی بارش‌های پراکنده را دیگر پدیده آب و هوایی پیش بینی شده برای هفته جاری در خراسان رضوی عنوان کرد که در مناطق شمالی و کوهستانی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: روند افزایشی دما همچنان در استان ادامه دارد و بیشینه دمای هوا تا روز‌های میانی این هفته نسبت به امروز بین سه تا پنج درجه افزایش خواهد یافت.

غیوری عنوان کرد: در شبانه روز گذشته تربت حیدریه با کمینه دمای منفی ۲ و سرخس با ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی چهار تا ۱۶ درجه را به ثبت رسانده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->