تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه!
سرخط خبرها

نتیجه بازی ملوان و تراکتور (دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲) + ویدیو خلاصه بازی | تساوی بدون گل در مسابقه ۶ امتیازی لیگ!

  • کد خبر: ۲۰۲۱۱۷
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
نتیجه بازی ملوان و تراکتور (دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲) + ویدیو خلاصه بازی | تساوی بدون گل در مسابقه ۶ امتیازی لیگ!
مسابقه تیم‌های ملوان و تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملوان و تراکتور در یکی ازمهم‌ترین بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی بدون گل رسیدند. این مسابقه که باتوجه به شرایط دو تیم و همسایگی شان در جدول رده بندی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بود، در بیشتر دقایق سرد و کسل کننده پیش رفت تا در نهایت بدون آنکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند، تارتار و خمس امتیازات را تقسیم کنند.

با این نتایج، تراکتور با ۲۵ امتیاز و بخاطر گل زده بهتر نسبت به پرسپولیس به رده سوم رسید، ذوب‌آهن با ۲۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت، ملوان با ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد و صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

تعداد بازدید : 744

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->