چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

هشدار پلیس فتا؛ فیشینگ به اینترنت رایگان رسید (۱۲ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۳۷۰۵
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
هشدار پلیس فتا؛ فیشینگ به اینترنت رایگان رسید (۱۲ دی ۱۴۰۲)
رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا در خصوص فیشینگ به اینترنت رایگان هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت از دهم دی ماه اختصاص بسته اینترنتی رایگان برای همه مردم در قالب ۱۰ گیگا بایت اینترنت داخلی (معادل پنج گیگا بایت اینترنت بین الملل) بر روی یکی از سیم‌کارت‌های هر فرد را عملیاتی کرد.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کاربران می‌توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir از این هدیه بهره‌مند شوند. جزئیات بهره‌مندی از اینترنت رایگان را اینجا بخوانید:

پس از اعلام جزئیات طرح دولت برای اختصاص اینترنت رایگان به مردم، کلاهبرداران اینترنتی که از طریق بدافزار‌ها و ارسال لینک‌های آلوده اقدام به خالی کردن حساب‌های مردم می‌شوند، دست به کار شده اند و به همین علت رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا روز سه شنبه به شهروندان توصیه کرد: بسته اینترنت رایگان را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

سرهنگ مصطفی نوروزی در این خصوص اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده شده به کاربران از سوی دولت صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس http://my.gov.ir قابل فعال سازی است.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هر گونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعاً از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی نمودن حساب‌های بانکی است؛ لذا موکداً به این پیام‌ها توجه ننموده و از باز کردن هر گونه لینک و یا نصب برنامه‌های اندرویدی با این عنوان خودداری نمایند.

سرهنگ نوروزی عنوان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی http://www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دنبال نمایند.

پیشتر پلیس فتا به شهروندان درباره دام کلاهبرداران اینترنتی برای دریافت سود سهام عدالت هشدار داده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->