بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اذن رهبری: برداشت از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا

  • کد خبر: ۲۰۳۷۳
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
اذن رهبری: برداشت از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا
یک نماینده مجلس درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت گفت: قرار شد تامین منابع مالی از طرق مختلف صورت پذیرد که یکی از آن‌ها استفاده از صندوق توسعه ملی بود که بتوانند با اذن رهبری این کار را انجام دهند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ منوچهر جمالی سوسفی درباره جلسه فوق‌العاده کمیسیون بهداشت که امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان تشکیل شد، گفت: امروز جلسه اختصاصا درباره بیماری کرونا و گسترش بیماری و مشکلاتی که در کشور ایجاد کرده، بود. این جلسه با حضور وزیر بهداشت و معاونان ایشان، رئیس مجلس، رئیس کمیسیون بهداشت، نمایندگان این کمیسیون و تعدادی دیگر از نمایندگان دیگر کمیسیون‌ها تشکیل شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: نکاتی که مدنظر بود این بود که باید جلوی این چرخه بیماری گرفته شود، مطرح شد. مباحثی از جمله محدودیت تردد، محدودیت تجمع و محدودیت رفت و آمد بعضی از شهر‌ها و استان‌ها نیز مطرح شد. بحث تامین تجهیزات و منابع نیز مطرح شد. بحث دیگری که به آن پرداخته شد درباره موضوع درمان بود که الان در بیمارستان‌ها دچار مشکل هستیم و کمبود تخت و وسایل و تجهیزات داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی تامین تجهیزات مورد نیاز درمان بیماری کرونا گفت: در نهایت قرار شد تامین منابع مالی از طرق مختلف صورت پذیرد که یکی از آن استفاده از صندوق توسعه ملی بود که بتوانند با اذن رهبری این کار را انجام دهند. آقای لاریجانی هم در جلسه بود که برای این کار باید آقای لاریجانی کمک کنند. همچنین مطرح شد که رسیدگی به موضوع کرونا در جلسه سران قوا جدی گرفته شود به این معنا که همه مسئولان کشور پای کار باشند و این کار فقط به عهده وزیر بهداشت گذاشته نشود، چون ممکن است از توان وزارت بهداشت یا مسئولان یک استان خارج باشد. در نتیجه مطرح شد که از توانمندی‌های بخش‌های مختلف در امر پیشگیری استفاده شود.

جمالی سوسفی درباره اخذ منابع مالی از صندوق توسعه ملی گفت: این کار، چون باید با اذن رهبری صورت پذیرد قرار شد آقای لاریجانی پیگیری کنند. همچنین قرار شد بحث جلسه سران قوا و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای وزارت بهداشت را پیگیری کنند. در این جلسه گفته شد که در بحث جذب نیرو مشکل داریم و مجوز جذب نداریم که این مساله کشور را دچار مشکل می‌کند همچنین بر ضرورت تامین تجهیزات و دارو هم تاکید شد.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->