کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توزیع داروی امام کاظم برای شفای کرونا در مشهد از سوی عوامل شیخ عباس تبریزیان

  • کد خبر: ۲۰۴۵۹
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
  • ۴
توزیع داروی امام کاظم برای شفای کرونا در مشهد از سوی عوامل شیخ عباس تبریزیان
در یکی از مناطق محروم شهر مشهد، در یکی از مساجد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم علیه‌السلام» میان مردم توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در یکی از مناطق محروم شهر مشهد، در یکی از مساجد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم علیه‌السلام» میان مردم توزیع شد و توزیع‌کنندگان با فیلمبرداری از این صحنه و مصاحبه با چند نفر تلاش کردند چنین وانمود کنند که مبتلایان به کرونا با این داروها شفا یافته‌اند.

این اقدام توسط عوامل شیخ تبریزیان که چندی قبل یکی از کتاب‌های معروف طبی را سوزانده بود انجام شده است. دست‌اندرکاران این اقدام، با شعار «آینده، متعلق به طب اسلامی است» به این کار ادامه می‌دهند و در فضای مجازی به ترویج آن می‌پردازند.


بیشتر بخوانید: عدم تاثیر و مبنای علمی برای داروی موسوم به «امام کاظم»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
به نظرمن تعدادی مرکز درمانی به اینها بدهند اگرتوانستند کسی رادرمان کنندکه ماهم مریدشان می شویم وگرنه خودشان خفه می شوند ...
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
این دارو در شهرستان برخوار اصفهان به صوت گسترده در حال توزیع است
احمدی
Finland
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
خداوند آیت الله تبریزیان را حفظ کند.من از داروهای طب اسلامی که از کلام معصومین است جز خیر و شفا چیزی ندیدم
محمدرضا اسماعیلی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
1
من به خوب و بد آیت الله تبریزیان و اینکه کتاب سوزی اش کار درستی بوده یا غلط کاری ندارم اما الحق داروی امام کاظم ع توصیه شده از سوی ایشان را قبول دارم چون خودم درگیر بیماری کرونا شده بودم و در روزی که پس از آزمایشات زیاد و نتیجه مثبت بیماری دیدم کاری از دست پزشکم بر نمیاد و نا امید شده بودم پس از اولین بار استفاده از داروی امام کاظم ع و جامع امام رضا ع تاثیر زیاد دارو را مشاهده کردم و الان هم پس از گذشت چهار ماه از بیماری هیچ مشکلی پیش نیامده و هفته ای یک بار از داروی امام کاظم ع استفاده میکنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->