تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

خدمت، اولویت نخست در آستان قدس رضوی است

  • کد خبر: ۲۰۴۷۲۷
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
خدمت، اولویت نخست در آستان قدس رضوی است
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم دریافت حکم خود اظهار کرد: خدمت به مردم اولویت نخست در این آستان مقدس است.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تکریم و معارفه قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز(۱۷ دی ۱۴۰۲)  با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد مقدس و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی در حرم مطهر رضوی برگزار و ضمن تقدیر از مالک رحمتی قائم مقام پیشین، مصطفی فیضی به عنوان قائم مقام جدید تولیت این آستان مقدس منصوب شد.

همه آستان، پای کار حرم

مصطفی فیضی در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: این حوادث مسئولیت ما را در انجام ماموریت‌هایمان مضاعف می‌کند و امیدواریم بتوانیم وظیفه خودمان را درقبال این خون‌های ریخته شده انجام دهیم.

فیضی در ادامه از تلاش‌های قائم مقام پیشین تولیت آستان قدس رضوی طی مدت مسئولیت در این آستان تقدیر کرد و گفت: از خدمات شبانه‌روزی آقای رحمتی و همچنین از تولیت آستان قدس رضوی به لحاظ اعتمادی که تا امروز به بنده داشتند و شرایط خدمت را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: اگر فعالیت و کاری به ثمر می‌نشیند به‌جز همدلی و حضور عاشقانه در آستان قدس رضوی نیست، در این مجموعه زمان، ساعت، مکان و موضوع در دستورکار نیست بلکه تنها خدمت در اولویت است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: آستان قدس رضوی افتخار دارد در این دوره از فعالیت همه آستان را پای کار حرم بیاورد، ضمن آنکه هیچ فعالیتی در هیچ بخشی محدود نشده بلکه در همه حوزه‌ها رشد فعالیت را شاهد هستیم.

فیضی ادامه داد: امروز فعالیت‌ها و خدمات در بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی با الطاف و عنایات حضرت و مدیریت تولیت و همچنین پیگیری شبانه‌روزی همکاران قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->