برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز فرماندهی آتش نشانی و مدیریت بحران مشهد ساخته می‌شود دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نمایشگاه بین‌المللی پرچمدار دیپلماسی اقتصادی مدیریت شهری مشهد است
سرخط خبرها

تصویب ادامه خط۲ مترو در امتداد بلوار فکوری و ایجاد ۶ خط بی‌آرتی در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۵۱۱۲
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
تصویب ادامه خط۲ مترو در امتداد بلوار فکوری و ایجاد ۶ خط بی‌آرتی در مشهد
مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به تائید مطالعات تفصیلی حمل‌ونقل همگانی یکپارچه شهر مشهد و حومه، برای اولین بار در کشور گفت: بر اساس این طرح خط دو مترو در مسیر بلوار فکوری امتدادیافته و ۶ خط بی‌آرتی در شهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی عطار زاده، با اشاره به برگزاری یک‌صد و نودمین جلسه شورای عالی ترافیک کشور در تهران، افزود: ازجمله دستور کار‌های این جلسه که به ریاست آقای جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد، بررسی و تصویب مطالعات حمل‌ونقل همگانی یکپارچه شهر مشهد و حومه بود.

وی ادامه داد: این مطالعات در واقع نقشه راه مدیریت شهری برای توسعه کریدور‌های انبوه بر حمل‌ونقل عمومی است که در این جلسه، مطالعات حمل‌ونقل همگانی شهر مشهد به تصویب رسید و از این به بعد وارد فرایند تهیه طرح‌های اجرایی موردنیاز و پیاده‌سازی نتایج این مطالعات خواهیم شد.

مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مشهد اولین شهر ایران است که توانسته است مطالعات تفصیلی حمل‌ونقل همگانی را آماده و مصوبه آن را دریافت کند و از این نظر در میان همه کلان‌شهر‌های کشور پیشرو است.

عطار زاده تصریح کرد: بر اساس نتایج این مطالعات، ایجاد شش خط بی‌آرتی در سطح شهر و نحوه اتصال آن‌ها به چهار خط مترو به تصویب رسیده است.

وی گفت: همه خطوط ریلی مشهد که در مطالعات به آن اشاره‌شده بود، تائید گردید، ضمن اینکه توسعه خط ۲ مترو هم که در مطالعات تفصیلی آمده بود، در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور تصویب شده است، به بیانی دیگر خط ۲ مترو از ایستگاه شهرک سلامت به سمت بولوار فکوری و به‌منظور تحت پوشش قراردادن کاربری‌ها و مناطق مسکونی جنوب غربی شهر توسعه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با تأکید بر ده‌ساله بودن این برنامه و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های پیش‌بینی‌شده در آن، از ماه‌های آینده، افزود: با تصویب مطالعات تفصیلی شهرداری مشهد، مدیریت شهری، بر روی اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های پیش‌بینی‌شده دراین مطالعات تمرکز خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->