بلینکن به دنبال برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه انهدام چند پهپاد تروریست‌ها در لاذقیه سوریه + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس خروج احتمالی رهبران خود از غزه را تکذیب کرد بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری
سرخط خبرها

پلتفرم «ایکس» حساب کاربری «القسام» را مسدود کرد

  • کد خبر: ۲۰۵۱۳۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
پلتفرم «ایکس» حساب کاربری «القسام» را مسدود کرد
پلتفرم «ایکس» در اقدامی جانبدارانه حساب رسمی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس را تنها چند ساعت پس از ایجاد، مسدود کرد، اقدامی که خشم کاربران این پلتفرم را به دنبال داشت و آن را نشان‌دهنده استانداردهای دوگانه غرب دانستند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاربران پلتفرم ایکس (توییتر سابق) از اقدام این پلتفرم در حذف حساب کاربری گردان‌های القسام تنها چند ساعت پس از راه‌اندازی آن غافلگیر شدند.

دنبال‌کنندگان تحولات فلسطین و به طور ویژه نوار غزه تعجب خود را از این اقدام ابراز کردند.

آنها در واکنش به این مساله در حساب‌های کاربری خود تاکید کردند مسدود کردن صفحه القسام تنها نشان‌دهنده انحطاط اخلاقی اشغالگران «اسرائیلی» در مقابله با هر مقاومت آشکاری با آن و تلاش برای از بین بردن واقعیت و پنهان کردن جنایات اشغالگران صهیونیست در حق غیرنظامیان فلسطینی است.

گردان‌های القسام عصر دوشنبه هشتم ژانویه ۲۰۲۴ حساب کاربری را برای خود در پلتفرم ایکس ایجاد کرد تا اخبار مقاومت و آخرین عملیات‌های نظامی و تحولات درگیری در برابر اشغالگران در جنگ علیه غزه را به اشتراک بگذارد.

القسام در حساب کاربری خود در ایکس از مردم کشورهای عربی و تمام مردم جهان خواسته بود، آدرس صفحه‌اش را در کانال‌های تلگرامی ارسال کنند اما ظرف چند ساعت این لینک غیرفعال و حساب کاربری آن حذف شد.

نکته جالب این است که حساب کاربری القسام در همان چند ساعت نزدیک به ۱۳۰ هزار دنبال‌کننده جذب کرد و مطالبی که در این صفحه به اشتراک گذاشت، مورد پسند ده‌ها هزار کاربر قرار گرفت.

کاربران این شبکه اجتماعی نارضایتی خود را از مسدود شدن صفحه القسام ابراز داشته و مالک پلتفرم ایکس را به سرکوب آزادی بیان و تبعیت از دستورالعمل‌های سیاسی اشغالگران که دشمن سرسخت حماس است، متهم کردند.

آنها اظهار کردند که پلتفرم ایکس نیز بسیار شبیه به دیگر پلتفرم‌ها شده و استانداردهای دوگانه‌ای را در پیش گرفته و به ارتش رژیم صهیونیستی اعتبار می‌بخشد و به آن اجازه می‌دهد تروریسم خود را علیه بی‌گناهان اعمال کرده و از حساب کاربری خود برای تهدید آنها استفاده کند اما حساب کاربری القسام را که اقدامات خصمانه ارتش تروریستی صهیونیستی را افشا کرده و واقعیت را نشان می‌دهد، سانسور می‌کند.

سخنگوی پلتفرم ایکس تا این لحظه هیچ اظهارنظری درباره مسدود شدن صفحه القسام نداشته‌است.

در جنگ اخیر در نوار غزه میان ارتش رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، گردان‌های القسام و این ارتش وارد جنگ رسانه‌ای شدیدی در توییتر شدند.

پلتفرم ایکس در گذشته هم صدها حساب کاربری وابسته به جنبش حماس را حذف کرد.

گردان‌های القسام از ابتدای حملات دشمن صهیونیستی به نوار غزه، به دلیل محدودیت‌های سایر شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام و فیسبوک و ایکس برای محتواهای فلسطینی، بیانیه‌های خود را در کانالش در تلگرام منتشر می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->