ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
سرخط خبرها

صدور حکم اعدام برای آزارگران شیطانی پسر دانش آموز در تهران

  • کد خبر: ۲۰۵۲۳۳
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
صدور حکم اعدام برای آزارگران شیطانی پسر دانش آموز در تهران
دو جوان که پسری نوجوان را ربوده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند، به اعدام محکوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، متهمان پسربچه‌ای به نام میثم را در راه مدرسه ربودند و در یک گلخانه آزار دادند.

مدتی قبل مردی به پلیس شکایت کرد و گفت دو مرد جوان پسرش را آزار داده‌اند. او گفت: پسرم هر روز صبح به مدرسه می‌رفت و ظهر برمی‌گشت. روز حادثه ظهر به خانه نیامد. مادرش با من تماس گرفت و گفت میثم نیامده است. به خانه رفتم و با مادرش همه جا را گشتیم. دیگر از پیدا کردن میثم ناامید شده بودیم و تصمیم داشتیم به پلیس خبر دهیم که یک‌دفعه دیدیم میثم با وضعیتی بسیار آشفته به خانه آمد. حالش اصلاً خوب نبود. پسرم را به دکتر بردیم و متوجه شدیم مورد تجاوز قرار گرفته است. او گفت دو مرد جوان به او در یک گلخانه تجاوز کرده‌اند.

میثم تحت بازجویی قرار گرفت و توضیح داد از سوی دو مرد که یکی از آن‌ها کیارش نام دارد مورد تجاوز قرار گرفته است. او گفت: کیارش از هم‌محله‌ای‌های ماست. او را می‌شناختم و چند باری قبلاً با من صحبت کرده بود. او به اتفاق مرد دیگری که به نظر می‌رسید افغانستانی است به من تجاوز کردند.

پلیس با توجه به مشخصاتی که این پسر داده بود موفق شد کیارش و همدستش را شناسایی و بازداشت کند. آن‌ها به تجاوز به پسربچه اعتراف کردند. به این ترتیب پرونده به شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه میثم به قضات گفت: این دو نفر دو بار به من تجاوز کردند. یک بار من را به خانه مرد افغانستانی بردند و تعرض کردند. آن موقع از ترس به خانواده‌ام چیزی نگفتم. برای بار دوم از راه مدرسه من را دزدیدند و به گلخانه‌ای بردند و آنجا تجاوز کردند. وقتی می‌خواستند تجاوز کنند، مقاومت کردم و آن‌ها هم به‌شدت مرا کتک زدند و زخمی کردند.

پدر میثم هم گفت: پسرم بعد از این واقعه در بیمارستان بستری شد و وضعیت روحی بسیار بدی داشت. از آن زمان تحت درمان است. من اشد مجازات را برای متهمان می‌خواهم.

سپس متهمان یک به یک در جایگاه قرار گرفتند. آن‌ها که چاره‌ای جز بیان واقعیت نداشتند گفتند زمان ارتکاب جرم وسوسه شده بودند و از کار خود پشیمان هستند.

با پایان جلسه دادگاه، قضات متهمان را به اعدام محکوم کردند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->