دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

القسام: ۲۲ سرباز اسرائیلی هلاک و ۴۲ خودروی نظامی منهدم شدند

  • کد خبر: ۲۰۵۳۰۹
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
القسام: ۲۲ سرباز اسرائیلی هلاک و ۴۲ خودروی نظامی منهدم شدند
سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام با اشاره به کشته شدن ۲۲ نظامی اسرائیلی، خبر داد که نیرو‌های مقاومت طی هفته گذشته، ۴۲ خودروی نظامی اسرائیلی را منهدم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) خبر داد که نیروهای مقاومت، ۲۲ سرباز اسرائیلی را در غزه از پای درآوردند.

وی با بیان اینکه نیروهای القسام طی هفته گذشته، ۴۲ خودروی نظامی اسرائیلی را منهدم کردند، از انجام ۵۲ مأموریت نظامی توسط این نیروها خبر داد و گفت: در این مأموریتها، مجاهدان ما، نیروهای صهیونیستی را با خمپاره، بمبهای ضد نفر و مسلسل هدف قرار دادند.

نیروهای القسام، امشب در محله «الزیتون» شهر غزه، یک گروه از نظامیان صهیونیست را با مسلسل هدف قرار دادند که در جریان آن، چند اسرائیلی کشته و زخمی شدند. یک خودروی صهیونیست هم در محل درگیری حاضر شد تا نظامیان زخمی را نجات دهد که هدف حمله نیروهای مقاومت قرار گرفت.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، نظامیان اسرائیلی به محض اینکه به نزدیکی دریچه دو تونل مقاومت در غزه رسیدند، نیروهای القسام دریچه‌ها را منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن چند اسرائیلی منجر شد.

ابوعبیده همچنین با اشاره به شلیک موشک زمین به هوا توسط نیروهای القسام به سمت یک بالگرد اسرائیلی در نوار غزه، گفت: نیروهای ما، دو پهپاد شناسایی اسرائیل را سرنگون کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای مقاومت، مقرها و اتاقهای عملیات میدانی اسرائیل را با خمپاره و موشکهای با بُرد کوتاه هدف قرار داده‌اند، از حملات راکتی گسترده به سمت تل‌آویو و شهرکهای اطراف آن خبر داد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->