تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

برانکو به پرسپولیس بر می گردد!| تابستان داغ ۱۴۰۳؟

  • کد خبر: ۲۰۵۵۳۸
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
برانکو به پرسپولیس بر می گردد!| تابستان داغ ۱۴۰۳؟
نزدیکان برانکو به بازگشت این مربی به ایران در زمان دیگری خبر می دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، برانکو ایوانکوویچ سه شنبه شب آب پاکی را روی دست مدیران باشگاه پرسپولیس ریخت و اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی فعلا نمی تواند به ایران بیاید.

حتی این مربی در پیام خود هرگز نگفت هیچ وقت به پرسپولیس نخواهد آمد و تاکید داشت در این مقطع شرایط حضور دوباره در جمع سرخپوشان را ندارد.

یکی از نزدیکان برانکو در این مورد اعتقاد دارد که آنقدر در مورد وضعیت آشفته پرسپولیس برای برانکو پالس های منفی فرستاده بودند او ترسید در این مقطع به این تیم بیاید و قصد دارد برای اجرای این تصمیم تا تابستان صبر کند.

در واقع به گفته این فرد نزدیک به برانکو اگر درویش نتواند در این مقطع او را راضی به برگشت کند در تابستان شاید این اتفاق راحت تر بیفتد. از این جهت که تا آن موقع هم بحث مالکیت باشگاه پرسپولیس مشخص شده و هم برانکو این فرصت را دارد که تیمش را خودش بسته و آماده حضور در میادین کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->