امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

بیش از ۳۸۰ کودک یتیم تحت حمایت مجتمع آموزشی خیریه مهرعلوی هستند

  • کد خبر: ۲۰۶۱۵۴
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
بیش از ۳۸۰ کودک یتیم تحت حمایت مجتمع آموزشی خیریه مهرعلوی هستند
عضو هیئت مدیره مجتمع آموزشی خیریه مهر علوی گفت: به کمک خیران برای آموزش ۱۰۰۰ کودک یتیم گام برداشته‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه شنبه ۲۳ دی ماه و همزمان با شروع ماه مبارک رجب مراسم افتتاح رسمی دبستان دخترانه مهر فاطمی ویژه ایتام برگزار شد.

دبستان دخترانه مهر فاطمی ویژه ایتام و با ۹۴ دانش‌آموز از مقطع اول تا چهارم مشغول به فعالیت است. این مدرسه زیر مجموعه مجتمع آموزشی خیریه مهر علوی با قدمت ۱۷ ساله است که عهده‌دار آموزش ۳۸۰ دانش‌آموز یتیم از پدر شده و هزینه‌های کامل تحصیل، ایاب و ذهاب و فعالیت‌های کمک آموزشی و حمایت از خانواده ایشان را به همت خیران پرداخت می‌کند.

در این مراسم علیرضا راجی، عضو هیئت مدیره به بیان گزارش جامع هزینه‌ها و عملکرد یکساله این مرکز آموزشی پرداخت و گفت: در سال‌های گذشته دبستان پسرانه مهر علوی با کمک خیرین در محله رسالت ساخته شده و با بالاترین استاندارد به امر آموزش و پرورش کودکان یتیم می‌پردازد. دبیرستان این مجموعه آموزشی در محله ولیعصر ساخته شده و هنرستان آن که اولین هنرستان ویژه ایتام در کشور است در حال ساخت هست و از مرحله سفت کاری گذشته است.

راجی بیان کرد: امروز با پشتیبانی آموزش و پرورش برای هر دانش‌آموز در سال ۲۰ میلیون تومان هزینه تحصیلی می‌شود که عمده آن مربوط هزینه ایاب و ذهاب بچه‌ها به منازل‌شان است و همچنین آموزش‌های فوق برنامه که شامل یادگیری دو حرفه فنی برای هر دانش‌آموز است و آموزش‌های برای ارتقا شناخت دانش‌آموزان از دین مبین اسلام. خیران می‌توانند با شناخت به این هزینه‌ها پشتیبانی از یک یا چند دانش‌آموز را تقبل کنند.

وی افزود: این مجموعه اکنون ۶۴ کادر آموزشی و اداری دارد که ۵۲ نفر آن‌ها معلم هستند. در مراسم افتتاحیه خیران بزرگی آمدند و برنامه‌های مختلف که توسط بچه‌ها اجرا شد را دیدند. در حال حاضر مجتمع آموزشی مهر علوی جزو بزرگترین مراکز آموزش ایتام در کشور است و هدف آتی ما عهده داری آموزش ۱۰۰۰ دانش آموز یتیم است و در این راستا امیدوار و مشتاق کمک خیران و افراد نیکوکار هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->