برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ویکی‌پدیای روسی در راه است

  • کد خبر: ۲۰۶۲۸۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
ویکی‌پدیای روسی در راه است
رسانه‌های روسی گزارش کردند نسخه کامل «روویکی» (Ruwiki) که نسخه روسی دایره المعارف آنلاین محبوب ویکی‌پدیاست، روز دوشنبه راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روزنامه کومرسانت گزارش کرد که آزمایش بتا که تست محدود مخاطبان این سایت است، در اواسط سال ۲۰۲۳ آغاز شد و طبق گزارش‌ها، مقالات بیشتری در «روویکی»  نسبت به بخش روسی زبان ویکی پدیا وجود دارد.

روسیه اعلام کرده است که هنوز قصد ندارد ویکی‌پدیا را مسدود کند. با این حال، دادگاه‌های روسیه از زمان آغاز جنگ در اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، به دلیل محتوای مربوط به اوکراین، این دایره المعارف آنلاین را به پرداخت مجموعه‌ای از جریمه‌ها محکوم کرده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های روسی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در ماه مه ۲۰۲۲، پلتفرم‌های جایگزین جدید ویکی‌پدیا را تایید کرد.

روزنامه ایزوستیا هفته گذشته به نقل از سرویس مطبوعاتی روویکی گزارش داد که پرخواننده‌ترین مقالات در مرحله آزمایشی بتا، شامل فهرستی از مرگ‌ها در سال ۲۰۲۳، تشدید درگیری در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و عملیات نظامی روسیه در اوکراین بوده است. ایزوستیا گزارش کرد که کاربران، به طور متوسط بیش از شش دقیقه را در سایت سپری می‌کنند و میانگین مشاهده در مرحله آزمایشی بتا، بیش از پنج صفحه بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، کومرسانت نوشت بنیانگذاران «روویکی»، هزینه این پروژه یا نام سرمایه‌گذاران سایت را فاش نخواهند کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->