«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

خاویر باردم به «هیولا» پیوست | بازی در فصل دوم سریال پربیننده نتفلیکس

  • کد خبر: ۲۰۶۵۴۹
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
خاویر باردم به «هیولا» پیوست | بازی در فصل دوم سریال پربیننده نتفلیکس
خاویر باردم و کلویی سوینی به فصل دوم سریال «هیولا» نتفلیکس پیوستند.

به گزارش شهرآرانیوز خاویر باردم و کلویی سوینی در فصل دوم سریال «هیولا» جلوی دوربین می‌روند. این ۲ در کنار کوپر کاک و نیکلاس الکساندر چاوز که قبلا برای این سریال انتخاب شده بودند، نقش آفرینی می‌کنند.

عنوان فصل دوم این سریال «هیولاها: داستان لایل و اریک منندز» است و امسال پخش خواهد شد. اریک و لایل منندز ۲ برادر بودند که سال ۱۹۹۶ والدین خود خوزه و ماری لوییس را به قتل رساندند. در حال که این ۲ به قتل برای به دست آوردن ارث متهم شدند، ادعا کردند توسط پدر و مادرشان آزار می‌دیدند. باردم و سوینی نقش والدین این ۲ را ایفا می‌کنند.

فصل اول این سریال درباره قاتل زنجیره‌ای جفری دامر بود و با اقبال خوبی روبه رو شد. باردم با «جایی برای پیرمرد‌ها نیست» برادران کوئن جایزه اسکار را کسب کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->