حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

خضریان: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مجددا زنگ خطر را به صدا درآورد

  • کد خبر: ۲۰۸۲۹۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
خضریان: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مجددا زنگ خطر را به صدا درآورد
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی می‌تواند مجددا زنگ خطر را برای مسئولین شهر تهران و سایر شهر‌ها به صدا در بیاورد تا به رعایت ایمنی در ساختمان‌ها توجه بیشتری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی خضریان در خصوص حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی و وجود ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران، اظهار کرد: متأسفانه در روز‌های نزدیک به سالگرد حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت تعدادی از آتش نشانان شده بود، شاهد آتش‌سوزی در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران بودیم. این حادثه نیز می‌توانست تلفات جانی زیادی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه با حضور به موقع و تلاش مجاهدانه آتش نشانان عزیز این آتش‌سوزی کنترل و مهار شد.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی می‌تواند مجدداً زنگ خطر را برای مسئولین شهر تهران و سایر شهر‌ها به صدا در بیاورد تا به رعایت ایمنی در ساختمان‌ها توجه بیشتری شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی این بیمارستان پیش از حادثه از سوی سازمان آتش نشانی اخطار‌هایی را دریافت کرده، اما به این اخطار‌ها توجه چندانی نشده بود.

خضریان یادآور شد: کماکان در شهر تهران با وجود حوادث رخ داده، ساختمان‌های بزرگ، اما پر خطر وجود دارند و فعالیت می‌کنند؛ باید بر اساس قانون سازمان مدیریت بحران با تشکیل کارگروهی اقدام به شناسایی اینگونه ساختمان‌ها کند و لازم است تا از فعالیت آن‌ها تا زمان رفع خطرات جلوگیری شود.

وی گفت: تاکنون در شهر تهران توسط آتش نشانی ۳۳ هزار ساختمان ناایمن و ۱۲۳ بنا با وضعیت مشابه ساختمان پلاسکو شناسایی شده است. باید برای جلوگیری از تکرار حوادثی مشابه ساختمان پلاسکو و کلینیک سنا اطهر در شهر تهران، مراجع قضایی نیز پای کار بیایند و از ادامه فعالیت این ساختمان‌ها با پلمب آن‌ها جلوگیری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->