ارکستر ملی با روایت شاهنامه روی صحنه رفت سردشت میزبان جشنواره موسیقی نواحی کشور شد دوره داستان‌نویسی «اقلیم قلم» فراخوان داد انحصار صداوسیما در پخش مسابقات ورزشی همچنان پابرجاست «آغا حسن»؛ مستندی از عشقِ فوتبال در دل جنوب «فرمانده سری» داستانی جسورانه درباره کودکان گرفتار در جنگ | وقتی جنگ در نگاه ۱۱ ساله‌ها معنا می‌شود «استادان بزرگ بازیگری» با ترجمه پیمان معادی منتشر شد + تصاویر ویدئو | لحظه تلخ در کنسرت «عرشیاس» و اعلام خبر درگذشت برادرش نشان درجه‌یک هنری به جعفر دهقان اهدا شد تقدیر از حسن فتحی و سازندگان «مست عشق» در موزه سینما «هیولاکُش» با الهام از شاهنامه فردوسی، به‌زودی در مشهد روی صحنه می‌رود زمان پخش و تکرار سریال «تب سرد» از شبکه آی‌فیلم عیادت نماینده صندوق اعتباری هنر از «سعید پیردوست» بازیگر محبوب شب‌های برره نشست رسانه‌ای جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان برگزار شد | برپایی بزرگداشتی برای «عموپورنگ» تعطیلی سالن‌های نمایش به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) دوبله فیلم جنایی «همه را بکش ۱» برای پخش از تلویزیون سفری عمیق به پرونده‌های خاک گرفته در بایگانی تاریک پلیس | معرفی سریال «دپارتمان کیو» اثر جدید اسکات فرانک + ویدئو رکوردشکنی «سوپرمن» در ۱۰ روز نخست انتشار حواشی دنباله دار انتخاب نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۶
سرخط خبرها

ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال + آهنگ جدید

  • کد خبر: ۲۰۸۴۸۹
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال + آهنگ جدید
به تازگی موسیقی تبلیغات بازرگانی تلویزیون که ۱۵ سال تغییر نکرده بود و به یک نوستالژی تبدیل شده بود، تغییر کرده است؛ آهنگ جدید را شهرام منظمی با هویت ایرانی ساخته است.

به گزارش شهرآرانیوز - نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی در روز دوم بهمن ماه با عنوان جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی برگزار شد که در جریان آن از موسیقی جدید میان تبلیغات تلویزیونی رونمایی شد. موسیقی جدید قبل و بعد از پخش تبلیغات تلویزیونی شنیده خواهد شد.

پیشتر این بحث در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده بود که چرا صداوسیما حاضر نیست بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را صرف ساخت یک قطعه اورجینال برای تیزر اولیه این بخش کند؛ چراکه سال‌ها بود که بخشی از یک آهنگ انگلیسی در این تیزر پخش می‌شد.

این آهنگ با عنوان «Deborah Henson Conant» توسط گروه «Caught In The Act» ساخته شده بود که متشکل از چهار جوان انگلیسی است که سال ۱۹۹۲ فعالیتش را شروع کردند.

قطعه جدید با تاکید بر ایجاد هویت ایرانی در آگهی‌های بازرگانی توسط شهرام منظمی ساخته شده است.

در ویدیوی زیر موسیقی جدید به همراه گفتگو با سازنده این اثر را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 217

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->