رییس مجلس شورای اسلامی: بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی اعمال قانون ۲۰۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۹۷دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید عادت‌های روزمره‌ای که با انجام آن‌ها، سلامت خود را به خطر می‌اندازیم درصد موفقیت درمان ناباروری با روش IVF در ایران چقدر است؟ راهکار‌های طب ایرانی در پیشگیری و تسکین بیماری آسم عوارض پنهان پرخوری قبل از خواب که شما را بیمار می‌کند پاسخ به چند سوال رایج درباره مصرف شیر
سرخط خبرها

کدام مدارس آذربایجان غربی فردا یکشنبه (۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۰۸۵۵۶
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
کدام مدارس آذربایجان غربی فردا یکشنبه (۸ بهمن ۱۴۰۲) تعطیل است؟
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت گفت: با توجه به بارش برف سنگین، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در مناطق شهری و روستایی شهرستان های سردشت و میرآباد فردا یکشنبه در نوبت صبح غیر حضوری است.

به گزارش شهرآرانیوز، اسکندر علیزاده اظهار کرد: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرهای سردشت، ربط، نلاس و میرآباد فردا در نوبت صبح تعطیل شد و آموزش به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت عصرو غیر حضوری شدن آموزش ها نیز گفت: این موضوع در جلسه مدیریت بحران شهرستان بررسی و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

فعالیت مدارس مناطق روستایی مهاباد با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدیر آموزش و پرورش مهاباد نیز گفت: با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی و مرتفع این شهرستان و لغزنده بودن جاده‌ها، فعالیت مدارس مناطق روستایی شهر خلیفان و بخش آختاچی غربی (مسیر جاده برهان) فردا یکشنبه با یک ساعت تاخیر شروع می شود.

اسعد رسولی افزود: مدارس در مناطق شهری این شهرستان فردا دایر است و هر گونه تصمیم گیری در این خصوص از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.

مدارس شهرستان های مختلف آذربایجان غربی از جمله ارومیه، ماکو و سلماس در نوبت صبح و مدارس در نواحی یک و ۲ ارومیه، مناطق انزل، نازلو، سیلوانا و صومای برادوست، روز شنبه در نوبت بعدازظهر نیز غیرحضوری بود.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد با ورود سامانه بارشی به منطقه بارش برف و باران آغاز شد و در این مدت شاهد بارش در مناطق مختلف جنوب استان بودیم که بیشترین مقدار بارش ها در پیرانشهر با ۸.۵ میلی‌متر ثبت شد و بارش ها در سردشت ۷.۴ میلی‌متر، اشنویه ۵.۱ میلی‌متر، مهاباد ۳.۵ میلی‌متر، ارومیه ۲.۳ میلی‌متر، بوکان و نقده هم کمتر از نیم میلی‌متر گزارش شد.

آذربایجان‌غربی دارای ۲۴ منطقه آموزشی است که بیش از ۶۸۰ هزار نفر در این مدارس تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->