آخرین وضعیت خطوط مترو از زبان شهردار مشهد | با تکمیل خطوط متروی مشهد، سرویس‌دهی به زائرانی که با قطار، هواپیما و اتوبوس وارد مشهد می‌شوند، امکان‌پذیر می‌شود ترافیک سنگین در بزرگراه امام‌علی(ع)، میدان امام‌خمینی(ره) و خیابان شیرازی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای ۴ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط «پاک» قرار دارد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۰۳۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۸ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | برقراری تخفیفات نقدی ۲۲ درصدی عوارض پرداخت و پایان کار شهرداری مشهد برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد تأمین ۱۰۰ لیتربرثانیه آب موردنیاز فضای سبز مناطق غربی مشهد در یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | تقدیر شورا از عملکرد شهرداری مشهد در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری درباره کوچه تاریخی «وحدت» مشهد | عبور از تاریخ کوچه شرکت «کانتور» ترافیک سنگین در اطراف میدان آزادی و بزرگراه شهید چراغچی | سرعت بالا، جان راکب موتورسیکلت را گرفت (۱۱ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۳۴۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انسداد برخی از جاده‌ها و روستا‌های خراسان رضوی در پی بارش‌های زمستانی (۸ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۸۷۰۱
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
انسداد برخی از جاده‌ها و روستا‌های خراسان رضوی در پی بارش‌های زمستانی (۸ بهمن ۱۴۰۲)
بارش‌های زمستانی به شکل برف و باران طی شبانه‌روز گذشته ضمن انسداد و تخریب برخی راه‌های روستایی و بین شهری، مشکلاتی برای زیرساخت‌های یاد شده ایجاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا رافتی، فرماندار شهرستان کوهسرخ درخصوص بارش‌های اخیر اظهار کرد: صبح امروز جاده اصلی ریوش به میان‌جلگه و نیشابور که در اثر ریزش کوه و بارش برف مسدود شده بود، با تلاش عوامل امدادی و راهداری بازگشایی شد.

وی افزود: جاده یاد شده به طول ۴۰ کیلومتر باند بوسیله هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری با صرف ۱۰ تن شن و نمک، برف روبی شد و ۱۵ مترمربع ریزش کوه در چندین مقطع نیز پاکسازی گردید.

وی بیان کرد: محور روستایی «خضرآباد» که راه ارتباطی ۲ روستای خضرآباد و «دهمیان» شهرستان کوهسرخ محسوب می‌شود، به دلیل بارش‌های زمستانی برف و باران مسدود شده که چند دستگاه لودر و گریدر برای بازگشایی این مسیر اعزام شده است.

سرپرست فرمانداری خلیل آباد نیز اظهار داشت: مشکلی بواسطه بارش‌های زمستانی در این شهرستان گزارش نشده و اخبار مبنی بر آبگرفتگی شدید در روستای «جعفرآباد» نیز فقط شامل یک خیابان در این روستاست.

محمدرضا خوشنویس افزود: علت آبگرفتگی نیز ساخت غیر اصولی خیابان توسط بنیاد مسکن در سال‌های گذشته بوده که موجب جمع شدن آب در این خیابان شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری فریمان نیز گفت: بخش خاکی جاده روستایی «شاهان گرماب» در بخش «قلندرآباد» در اثر بارش باران و بروز سیلاب دچار آب بردگی شده است.

سیدکاظم عطاری قوچانی افزود: البته با وجود گردشگری بودن این مسیر، مشکل خاصی در منطقه ایجاد نشده و این مسیر که راه ارتباطی ۶ روستا بوده، باز است.

وی بیان کرد: جاده روستایی «حسین آباد قلعه سرخ» در بخش مرکزی به دلیل سیلاب دچار آب بردگی شده و این مسیر مسدود است، تلاش برای بازگشایی این مسیر به عنوان راه دسترسی روستا‌های «چکاب» و حسین آباد قلعه سرخ ادامه دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بیشترین میزان بارش‌ها مربوط به منطقه ترشیز در جنوب غرب استان بوده و بیشترین بارش نیز در شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ به میزان ۳۳ میلیمتر ثبت شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->