«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

کارگردان انیمیشن مسافری از گانورا: تب مهاجرت هنرمندان داغ است + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۸۷۲۲
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
کارگردان انیمیشن مسافری از گانورا: تب مهاجرت هنرمندان داغ است + فیلم
کارگردان انیمیشن مسافری از گانورا با تاکید بر دیده شدن هنرمندان، گفت: متاسفانه امروز آمار مهاجرت هنرمندان حتی نسبت به پزشکان نیز افزایش یافته است.

احمد علمدار در حاشیه اکران انیمیشن مسافری از گانورا در سینما هویزه مشهد و در گفت‌‎وگو با شهرآرانیوز در خصوص اکران و فروش انیمیشن مسافری از گانورا، اظهار کرد: در ابتدای کار به علت پایان اردو‌های دانش‌آموزی و آغاز فصل امتحانات به چالش برخوردیم و استقبال‌ها خیلی رضایت‌بخش نبود، اما خوشبختانه رفته رفته رکورد فروش بیشتر شد و امروز در شرایط مطلوبی هستیم، اما به هرحال تلاش ما بر این است که رکورد فروش را افزایش دهیم.

وی افزود: خوشبختانه اتفاقات خوبی از سوی مسئولین خراسان رضوی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش رخ داده که قابل تقدیر است این دو ارگان همراهی بسیار مطلوبی داشتند و آن کاری که باید انجام میشد به خوبی و در زمان مقتضی به بهترین نحو انجام شد. با توجه به اینکه کار بومی سازی شده هر آنچه در توان آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد استان بود رو کردند.

این کارگردان مشهدی ادامه داد: ناگفته نماند که مسئولان استانی ما قدرت این را دارند که سایر استان‌های کشور را در امور فرهنگی با خود همراه کرده و سایر استان‌ها را به حرکت وادارند و با نامه نگاری‌ها و بخش نامه‌ها توصیه کنند که هرچه بیشتر انیمیشن مسافری از گانورا را ببینند و به دستگاه‌های زیرمجموعه خود توصیه کنند که خانواده‌ها ازین پویانمایی حمایت کنند. به عنوان مثال آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه می‌تواند زمینه برای حمایت ازین پویانمایی را در سایر نقاط کشور فراهم کند.

علمدار در ادامه بیان کرد: زمانی که یک اثر در استان تولید و در کشور دیده شود سایر مدیران فرهنگی را متوجه خود می‌سازد در عین حال گاهی اوقات ممکن است که برخی مدیران متوجه تولید یک اثر نشوند لذا اکران‌های ویژه موجب می‌شود که آثار توسط مدیران فرهنگی دیده شود، ببینند که ماهیت اثر چه بوده و در چه سطحی است.

معضلات مهاجران افغانستانی در مسافری از گانورا 

وی افزود: بخشی از انیمیشن مسافری از گانورا به مهاجران افغانستانی اختصاص داده شده به به معضلات و درد‌های افغان‌ها می‌پردازد، با توجه به حضور مهاجران در خراسان رضوی و کشور این اثر توسط مهاجران نیز دیده می‌شود. علاوه بر اینکه در این انیمیشن به ارتباط قومیت‌های مختلف کشور اشاره شده است، پس از اتفاقاتی که سال گذشته در کشور رخ داد برخی اقوام به برخی مشکلات هرچند کوچک برخوردند که در این انیمیشن به این دغدغه ملی به بهترین نحو پرداخته و برای ارتباط هرچه بهتر کمک می‌کند.

این کارگردان مشهدی در ادامه مسیر خود با توجه به امکاناتی که شهرداری مشهد دارد به ویژه در حوزه تبلیغات انتظارات بیشتری داریم تاکنون همراهی مطلوبی داشتند، اما انتظار ما از شهرداری در حوزه تبلیغات بیش از این‌هاست.  

تب داغ مهاجرت هنرمندان

علمدار در نهایت در خصوص مهاجرت هنرمندان گفت: امروز آمار مهاجرت هنرمندان حتی نسبت به پزشکان نیز افزایش یافته است، در اکران امروز (۸ بهمن ماه) به تجلیل عوامل تولید انیمیشن مسافری از گانورا خواهیم پرداخت چرا که دیده شدن انگیزه برای سایرین ایجاد می‌کند اینکه صبوری پیشه کنند؛ پایداری کنند بمانند و نتایج مطلوب را ببینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->