ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

دارورسانی به درب منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد

  • کد خبر: ۲۰۸۹۹۰
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
دارورسانی به درب منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد
رئیس سازمان غذا و دارو از دارورسانی به درب منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در نشست خبری اظهار کرد: سازمان غذا و دارو با فروش اینترنتی دارو مخالف است و این موضوع با رساندن دارو به درب منزل متفاوت است و دارورسانی به درب منزل را برای خانواده معظم شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و بیماران ام‌اس اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: بنیاد شهید معتقد است که داروهای خارجی تولید داخل را برای جانبازان معزز تامین کنیم و سازمان غذا و دارو نیز این کار را انجام می‌دهد و تامین سلامت با سطح کیفی بالا الویت سازمان غذا و دارو خواهد بود.

لازم به ذکر است که در ماه‌های اخیر بیمه‌دی در خصوص دارورسانی به درب منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد اقدامات ویژه‌ای را انجام داده است.

منبع: حیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->