اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟
سرخط خبرها

تاکید سفیر پاکستان در تهران بر هوشیاری در برابر تروریست‌ها

  • کد خبر: ۲۱۰۲۹۶
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
تاکید سفیر پاکستان در تهران بر هوشیاری در برابر تروریست‌ها
سفیر اسلام‌اباد در تهران درخصوص روابط ایران و پاکستان پس از تنش اخیر ابراز داشت که دو کشور روابط دیرینه‌ای دارند و باید بیشتر به فکر امنیت بود تا بتوان بر تروریست‌ها غلبه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مدثر تیپو در حاشیه برگزاری مراسم روز کشمیر در محل سفارت پاکستان در تهران درخصوص روابط تهران و اسلام آباد در پی تنش اخیر میان دو کشور، با بیان اینکه ایران و پاکستان مشترکات سنتی، فرهنگی و مذهبی با یکدیگر دارند، اظهار داشت: دو کشور روابط طولانی مدتی با یکدیگر داشته‌اند، اما تروریست‌ها همواره تلاش داشته‌اند تا روابط را تیره و تار کنند.

این دیپلمات پاکستانی خاطرنشان کرد: مردم ایران و پاکستان باید در مورد اقدامات تروریستی که صورت می‌گیرد آگاه باشند.

سفیر اسلام آباد در تهران همچنین بیان کرد: رهبران دو کشور همواره پیام صلح داشته‌اند، باید در برابر تروریست‌ها هوشیار و آگاه باشیم و بیشتر به مقوله امنیت توجه کنیم و قوی‌تر از گذشته بتوانیم نسبت به این مسائل غلبه کنیم.

مدثر تیپو همچنین درباره پیگیری‌ها برای خط انتقال گاز از ایران به پاکستان گفت: این مساله مدت طولانی است که میان دو کشور وجود دارد. پاکستان در تلاش است تا راه‌هایی را پیدا کند که این پروژه را به پیش ببرد.

این دیپلمات پاکستانی تصریح کرد: گفتگو‌هایی میان طرفین وجود داشته و من نیز در بخشی از این گفتگو‌ها حضور داشتم، به طور جمعی تلاش می‌کنیم تا برای این مساله راهی بیابیم تا این پروژه اقتصادی را به پیش ببریم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->