سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

اقدام شایسته مربی تیم ملی کبدی برای مقابله با کرونا در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۰۴۲
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
اقدام شایسته مربی تیم ملی کبدی برای مقابله با کرونا در مشهد
مرتضی شهیدی، مربی مشهدی تیم ملی سرکل کبدی که ۵۰۰۰ ماسک را با هزینه شخصی خود تهیه کرده بود به همراه بازیکنان اقدام به توزیع این ماسک‌ها در مشهد کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی شهیدی، مربی مشهدی تیم ملی سرکل کبدی که به تازگی به همراه تیم ملی سرکل ایران در مسابقات جام‌جهانی توانسته بود، مقام سوم جهان را کسب کند، اقدام به تهیه و توزیع ماسک در سطح شهر مشهد کرد.

مرتضی شهیدی که ۵۰۰۰ ماسک را با هزینه شخصی خود تهیه کرده بود، همراه با محسن رزم‌آرا و امین ابراهیم‌پور بازیکنان خراسانی تیم ملی سرکل کبدی و سمانه افخم سرمربی تیم لیگ برتری کبدی بانوان و با کمک هیئت کبدی استان خراسان رضوی در اداره کل ورزش و جوانان استان این ماسک‌ها را توزیع کردند.

همچنین مربی و بازیکنان تیم ملی سرکل کبدی با حضوردرحاشیه شهر مشهد این ماسک‌ها را در اختیار مردم قرار دادند.
 
منبع: مشرق‌
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->