نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

سامره به نیمکت استقلال بر نمی‌گردد

  • کد خبر: ۲۱۱۶۸۲
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
سامره به نیمکت استقلال بر نمی‌گردد
درحالی که زمان اندکی تا بازی استقلال مقابل صنعت نفت باقی مانده، اما علی سامره قصد ندارد به عنوان سرپرست به نیمکت بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی سامره همچنان قصد ندارد به عنوان سرپرست به استقلال باز گردد و در حالی که زمان کمی تا شروع دوباره نیم فصل باقی نمانده و هنوز مشخص نیست چه کسی به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال خواهد نشست. شنیده می‌شود نکونام فعلا تمایلی به انتخاب شدن سرپرست نداردو از آن سو خطیر نیز دنبال گزینه خاصی نیست. شاید با این روال افراد دیگری در کادر فنی مسئولیت سرپرستی تیم را به عهده بگیرند. سامره یک ماه پیش به دلیل اختلاف با جواد نکونام از سمت خود کناره گیری کرد و بعد از جلسه با خطیر، اعلام کرد که دیگر به تیم باز نمی‌گردد.

نکونام نیز در مقابل جدایی سامره همواره موضع سکوت اختیار کرده و ترجیح می‌دهد درباره این موضوع هیچ صحبتی با رسانه‌ها نداشته باشد. نکونام طی این زمان دو بار علیه خطیر مصاحبه کرده، اما در اظهارات خود هیچ اشاره‌ای به جدایی سامره نداشته است. اینکه چرا سرمربی استقلال با وجود ظاهر شدن در تریبون رسمی حاضر نیست درباره ماجرای جدایی سامره حرفی به زبان بیاورد، روشن نیست، اما به احتمال زیاد او در خلال فصل ناچار می‌شود درباره جدایی آقای سامره صحبت‌هایی با رسانه‌ها داشته باشد.

در همین راستا خبرنگار شهرآرا از سامره بابت بازگشت کسب اطلاع کرد که سرپرست سابق استقلال بار دیگر اعلام کرد در هرپستی خطیر بخواهد حاضر است کار کند جز سرپرستی تیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->